Succesul unei afaceri se măsoară de cele mai multe ori în numărul de clienți și vânzările realizate. Însă, pe măsură ce numărul clienților este în creștere, trebuie să te asiguri că ai resursele necesare pentru a le oferi cele mai bune servicii. Pentru că experiența clienților nu se oprește la momentul în care cumpără un produs sau semnează un contract, ci continuă și după etapa achiziției.
Până nu demult furnizarea serviciilor se baza pe numărul de angajați: cu cât câștigai mai mulți clienți, cu atât trebuia să angajezi mai mulți reprezentanți pentru a-i ajuta cu informații sau cu soluționarea sesizărilor. Lucrurile au început însă să se schimbe, odată cu evoluția tehnologiei, în special a inteligenței artificiale. Acum nu mai este necesar să cauți soluții prin care să răspunzi la timp cerințelor clienților - ai la dispoziție instrumente inovatoare, ce te pot ajuta să oferi servicii de relații cu clienții la standarde înalte de calitate. Iar una dintre aceste soluții este HubSpot Service Hub, prin care poți acorda asistență rapidă, crescând satisfacția clienților, determinându-i să-ți rămână alături și chiar să achiziționeze produse sau servicii de o valoare mai mare. Află în continuare de ce merită să folosești și tu Service Hub-ul HubSpot.
Ce este HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub este o platformă de gestionare a serviciilor pentru clienți, concepută pentru a ajuta companiile să ofere suport eficient și personalizat. Folosind această soluție, poți îmbunătăți rata de retenție a clienților, optimizând totodată procesele interne. De exemplu, studiile HubSpot arată că utilizarea HubSpot Service Hub duce la o rezoluție a tichetelor de 13 ori mai rapidă și cu 42% mai multe tichete închise per agent. Totodată, 83% dintre companiile care folosesc serviciile platformei au observat o creștere a ratei de retenție a clienților.
Bazându-se pe tehnologii avansate, inclusiv inteligența artificială, și având o interfață intuitivă, HubSpot Service Hub își propune să redefinească modul în care companiile gestionează relațiile cu clienții. Prin automatizarea proceselor, o astfel de soluție te poate ajuta să oferi servicii rapide și personalizate, crescând în același timp eficiența echipelor de suport. Poate fi soluția perfectă pentru tine dacă:
- Îți dorești să le oferi o experiență personalizată clienților tăi, pentru a le crește satisfacția, a-i convinge să-ți rămână loiali și chiar să crească valoarea achizițiilor.
- Cauți metode prin care să pui la punct un serviciu de relații cu clienții cât mai eficient și mai calitativ.
- Gestionezi sau plănuiești să gestionezi interacțiunile cu clienții pe multiple canale.
- Vrei să optimizezi procesele interne, să îți ajuți echipa să se concentreze pe activitățile complexe, nu pe cele de rutină.
- Îți dorești să transformi experiența clienților într-un avantaj competitiv.
Ce funcții îți oferă HubSpot Service Hub
Te întrebi care sunt caracteristicile care transformă HubSpot Service Hub într-o soluție excelentă de gestionare a relațiilor cu clienții? Iată care sunt funcțiile la care vei avea acces prin intermediul său:
- Help Desk
Platforma îți pune la dispoziție gestionarea integrată a ticketelor și conversațiilor, permițându-ți să oferi suport personalizat pe orice canal. - Automatizarea ticketelor
Prin automatizarea proceselor de ticketing, vei reduce volumul de muncă al echipei de suport și vei îmbunătăți eficiența. - Răspunsuri automate cu AI
HubSpot Service Hub îți pune la dispoziție funcția de suport prin chatbot AI, ceea ce presupune să rezolvi problemele clienților 24/7. - Redirecționarea eficientă a solicitărilor
Solicitările clienților sunt direcționate către reprezentanții cei mai potriviți, pe baza abilităților și disponibilității lor. De asemenea, este posibilă vizualizarea agenților care lucrează pe aceleași solicitări, în timp real, pentru a evita dublarea unui răspuns în mod inutil. - Analiză și raportare avansată
Poți monitoriza indicatorii de performanță esențiali, precum nivelul de satisfacție a clienților, timpul mediu de închidere a ticketelor și volumul de suport. În plus, prin utilizarea AI poți obține informații despre conținutul apelurilor și ai posibilitatea de a realiza rapoarte bazate pe datele colectate din conversații. - Colectarea feedbackului
Înțelegi mai bine experiența clienților, prin sondaje personalizate, ce pot îmbunătăți serviciile și te ajută să gestionezi proactiv orice posibilă problemă. Feedback-ul acordat la finalul sesiunilor de chat poate declanșa în mod automat diverse acțiuni, care duc la o comunicare mai bună între companie și clienți. - Suport omnichannel
Echipa de suport poate discuta cu clienții pe diferite canale (chat, email, apeluri), fără a pierde contextul. Toate informațiile esențiale și discuțiile anterioare, precum și statusurile ticketelor sunt oricând disponibile și ușor de accesat. - Bază de informații
Poți crea și gestiona o bază complexă de informații, optimizată pentru căutarea simplă a datelor necesare, ceea ce le permite clienților să găsească singuri răspunsuri pentru diversele solicitări.
Ce avantaje aduce HubSpot Service Hub afacerii tale
Cu siguranță ți-ai făcut deja o idee asupra principalelor avantaje oferite de HubSpot Service Hub. Hai să vedem însă o sumarizare a acestora, pentru a te putea decide mai ușor dacă merită să testezi și tu această soluție:
- HubSpot Service Hub permite scalarea eficientă a operațiunilor de suport, reducând necesitatea de a angaja personal suplimentar pe măsură ce numărul clienților crește.
- Automatizarea și utilizarea inteligenței artificiale reduc timpul de rezolvare a ticketelor și sporesc productivitatea agenților din echipa de suport.
- Sistemele de rutare și monitorizarea disponibilității agenților te asigură că solicitările sunt gestionate de persoanele potrivite, în timp util.
- Oferirea asistenței personalizate, pe orice canal de comunicare, îmbunătățește satisfacția clienților și crește fidelitatea acestora. În plus, feedback-ul te ajută să identifici și să rezolvi proactiv problemele clienților, înainte ca acestea să ducă la situații neplăcute sau să-i determine să plece la concurență.
- Instrumentele avansate de analiză și raportare oferă o vizibilitate crescută asupra performanței echipelor și a satisfacției clienților. Acest lucru îți permite ajustări prompte și optimizarea continuă a proceselor interne.
- HubSpot Service Hub se integrează cu alte sisteme și aplicații, oferindu-ți posibilitatea de a avea toate datele clienților într-un singur loc și facilitând colaborarea între echipe.
HubSpot Service Hub reprezintă o soluție integrată și eficientă pentru gestionarea serviciilor de relații cu clienții, menită să îmbunătățească fiecare aspect al interacțiunilor cu aceștia și să crească eficiența echipelor de suport. Dacă vrei să oferi servicii excepționale și să cultivi relații de lungă durată cu clienții tăi, ia legătura cu echipa Beans United și te vom ajuta cu tot ceea ce ține de implementarea și utilizarea acestei soluții.