Conceptul de Buyer’s Journey este important pentru orice om de marketing, pentru că reprezintă traseul parcurs de un prospect din momentul ...
Citeste tot articolulȘtii momentul acela în care îți pregătești cea mai bună și sănătoasă salată, prima de acest gen dintr-o săptămână în care ai mâncat doar ...
Citeste tot articolulDezvoltarea Inbound Marketingului a adus și pe piața din România un nou concept de a promova și a vinde produse și branduri, unul non ...
Citeste tot articolulSe spune că orice persoană ce inaugurează o casă nouă trebuie să fie și o gazdă desăvârșită, care să organizeze tururi ale locuinței pentru ...
Citeste tot articolulDacă ocupi o funcție de conducere în departamentul de marketing sau de vânzări și vrei să obții o rată de creștere anuală de 20%, echipa ...
Citeste tot articolulDaca lucrezi in sfera marketingului online si esti prieten bun cu Analytics-ul poate ti s-a intamplat si tie (si nu de putine ori, sunt ...
Citeste tot articolulTu ce ai alege intre un banner si un articol care raspunde unei nevoi esentiale pentru consumatori? Daca raspunsul tau e “a doua varianta”, ...
Citeste tot articolulDe 7 ani, specialistii de la HubSpot analizeaza anual rata de adoptie a filosofiei de Inbound Marketing si modul de implementare a acestei ...
Citeste tot articolul25 Aug 2015
10 Exemple de Landing Page-uri de nota 10
Fie ca doresti sa cresti numarul de lead-uri prin promovarea unei oferte de continut sau sa strangi participanti la un viitor eveniment, ...
Citeste tot articolulInbound marketingul te ajuta sa generezi un numar mare de lead-uri pe siteul tau. Provocarea, insa, de abia acum incepe. Ce faci cu aceste ...
Citeste tot articolulFie ca iti doresti sa cresti numarul de abonati sau inscrisi la un eveniment, sau sa obtii mai multe comenzi pentru un produs, lead-urile ...
Citeste tot articolulIntre marketing si vanzari, doua roluri esentiale cresterii unui business, a existat dintotdeauna un conflict nedeclarat. Echipa de ...
Citeste tot articolul