In inbound marketing, cand derulezi o campanie de generare de leaduri, urmezi, de regula, acesti pasi:
Citeste tot articolulPe site-ul tau exista suficient trafic si nu-ti doresti decat sa-l valorizezi mai rapid: adica sa reusesti sa obtii contactele acelor ...
Citeste tot articolulEforturile de marketing se opresc adesea la atragerea vizitatorilor relevanti pe site (ATTRACT) si captarea lead-urilor (CONVERT). Insa ...
Citeste tot articolulDin ce in ce mai multe companii au facut tranzitia de la un model de business product centric la unul customer centric. Si odata cu ...
Citeste tot articolul1. Piata de Inbound Marketing este in crestere 60% din companii folosesc strategii de inbound marketing 34% din bugetul de marketing este ...
Citeste tot articolulFiecare business, indiferent de stadiul in care se afla, se confrunta cu provocarea de a obtine mai multe lead-uri pentru echipa de ...
Citeste tot articolul12 Feb 2014
3 Piloni de succes ai unui business online
Exista foarte multe oportunitati, servicii si tool-uri pentru un om de marketing. In ultimul an s-a discutat mult despre big data, modele ...
Citeste tot articolul