Inteligența artificială schimbă regulile jocului în SEO. Dacă până acum optimizai într-un mod previzibil, azi trebuie să creezi conținut ...
Citeste tot articolulLa INBOUND 2025, HubSpot a lansat The Loop Marketing Playbook – o nouă abordare de creștere în era AI. Dacă până acum marketingul era ...
Citeste tot articolulPe 3 septembrie 2025, HubSpot a anunțat la evenimentul anual INBOUND o serie de actualizări majore care duc platforma la un nou nivel. ...
Citeste tot articolul4 Sep 2025
Cum îți poți digitaliza afacerea cu HubSpot CRM, folosind fonduri europene nerambursabile
Digitalizarea IMM-urilor e în zilele noastre o condiție vitală pentru scalare, eficiență și retenție. Iar vestea bună e că în 2025 ai la ...
Citeste tot articolulÎn 2025, marketerii și antreprenorii se confruntă cu o piață extrem de competitivă și un public din ce în ce mai greu de captat. Întrebarea ...
Citeste tot articolul19 Aug 2025
HubSpot Certified Trainer: Horea Piper, Automation & Development Director la Beans United
La Beans United credem că digitalizarea nu înseamnă doar implementarea unui tool, ci și transferul de know-how către echipe, astfel încât ...
Citeste tot articolulUn landing page bine gândit poate transforma un simplu vizitator într-un lead pregătit să devină client. De cele mai multe ori, aici se ...
Citeste tot articolul5 Aug 2025
Cum să generezi leaduri de calitate
Contextul economic actual determină companiile să își analizeze atent bugetele, inclusiv pe cele de marketing. În același timp, se știe ...
Citeste tot articolulZilnic suntem expuși la zeci de mesaje publicitare, fie că ne aflăm pe social media, căutăm ceva pe Google sau ne uităm la televizor. Dar ...
Citeste tot articolulDacă lucrezi într-o agenție sau într-un departament de marketing, cu siguranță știi că timpul nu stă niciodată în loc, iar de multe ori te ...
Citeste tot articolulLuna iulie vine cu o serie de îmbunătățiri importante în HubSpot, menite să optimizeze experiența de utilizare, să automatizeze procese ...
Citeste tot articolulMotoarele de căutare devin tot mai „inteligente”, iar brandurile care mizau aproape exclusiv pe SEO încep să resimtă efectele. Inteligența ...
Citeste tot articolul