INBOUND este un eveniment major pentru orice profesionist din domeniul marketingului și al vânzărilor - o conferință dinamică, organizată ...
Citeste tot articolul28 Iun 2024
Strategii eficiente de retenție a clienților: de la customer nurturing la engagement și education
Un plan de marketing eficient nu vizează doar să atragă noi leaduri, ci și să fidelizeze clienții existenți. Atunci când ai o bază de ...
Citeste tot articolul28 Iun 2024
Cum te ajută HubSpot Marketing+ Hub să creezi conținut automatizat și să atragi mai ușor leadurile
Cât de eficiente sunt strategiile tale de marketing? Dacă îți pui deseori această întrebare, nu-ți face griji: majoritatea specialiștilor ...
Citeste tot articolulSuccesul unei afaceri se măsoară de cele mai multe ori în numărul de clienți și vânzările realizate. Însă, pe măsură ce numărul clienților ...
Citeste tot articolulHubSpot Sales Hub este o platformă software dezvoltată de HubSpot, care îți oferă instrumentele necesare pentru a gestiona și îmbunătăți ...
Citeste tot articolul13 Mai 2024
HubSpot Content Hub: creează și gestionează întregul conținut pentru clienți și prospecți într-un singur loc
În marketing, lucrurile se desfășoară în ritm alert, de la planificarea campaniilor până la partea de execuție și modificările de ultim ...
Citeste tot articolul23 Apr 2024
Raportul HubSpot - The State of Marketing 2024
Dacă îți dorești ca activitatea ta de marketing să fie cu adevărat eficientă, este important să fii la curent cu evoluția domeniului, ...
Citeste tot articolulÎn contextul economic actual, tot mai multe companii caută metode prin care să își optimizeze cheltuielile. Departamentele de marketing nu ...
Citeste tot articolul2 Feb 2024
Tendințe în Marketing pentru 2024
Odată cu intrarea în 2024, ne așteptăm la transformări semnificative în ceea ce privește marketingul, iar dacă activezi în acest domeniu, ...
Citeste tot articolulLead scoring este o metodologie utilizată de departamentele de vânzări și marketing pentru a clasifica prospecții în funcție de valoarea ...
Citeste tot articolulLead nurturing se referă la construirea și menținerea relațiilor cu potențialii clienți pe tot parcursul buyer's journey. În sectorul B2B, ...
Citeste tot articolulSectorul B2B trece printr-o transformare rapidă, influențată de apariția noilor tehnologii și de dinamica în schimbare a pieței. În ...
Citeste tot articolul