Pe măsură ce lumea se mișcă tot mai repede, companiile trebuie să fie mereu la curent cu noutățile, inclusiv în materie de marketing și ...
Citeste tot articolulCu siguranță știi deja cum funcționează lectura online în ziua de astăzi: cititorul decide în două secunde dacă va da sau nu click pe un ...
Citeste tot articolulChiar și specialiștii de marketing cu experiență se lovesc de situații în care lucrurile nu merg conform planului. Domeniul evoluează ...
Citeste tot articolulAi trafic pe site, dar puține rezultate? Observi că e-mailurile trimise de compania ta sunt citite, dar nu invită la acțiune? Rata de ...
Citeste tot articolulInteligența artificială schimbă regulile jocului în SEO. Dacă până acum optimizai într-un mod previzibil, azi trebuie să creezi conținut ...
Citeste tot articolulLa INBOUND 2025, HubSpot a lansat The Loop Marketing Playbook – o nouă abordare de creștere în era AI. Dacă până acum marketingul era ...
Citeste tot articolulPe 3 septembrie 2025, HubSpot a anunțat la evenimentul anual INBOUND o serie de actualizări majore care duc platforma la un nou nivel. ...
Citeste tot articolul4 Sep 2025
Cum îți poți digitaliza afacerea cu HubSpot CRM, folosind fonduri europene nerambursabile
Digitalizarea IMM-urilor e în zilele noastre o condiție vitală pentru scalare, eficiență și retenție. Iar vestea bună e că în 2025 ai la ...
Citeste tot articolulÎn 2025, marketerii și antreprenorii se confruntă cu o piață extrem de competitivă și un public din ce în ce mai greu de captat. Întrebarea ...
Citeste tot articolul19 Aug 2025
HubSpot Certified Trainer: Horea Piper, Automation & Development Director la Beans United
La Beans United credem că digitalizarea nu înseamnă doar implementarea unui tool, ci și transferul de know-how către echipe, astfel încât ...
Citeste tot articolulUn landing page bine gândit poate transforma un simplu vizitator într-un lead pregătit să devină client. De cele mai multe ori, aici se ...
Citeste tot articolul5 Aug 2025
Cum să generezi leaduri de calitate
Contextul economic actual determină companiile să își analizeze atent bugetele, inclusiv pe cele de marketing. În același timp, se știe ...
Citeste tot articolul







