Crearea unei strategii eficiente de loializare Crearea unei strategii de loializare este un proces esențial pentru orice companie care ...
Citeste tot articolul31 Iul 2023
Ghidul tău pentru Account Based Marketing (ABM)
Imaginează-ți cum ar arăta promovarea organizației tale dacă procesul de vânzare ar începe direct de la conturile care se potrivesc cel mai ...
Citeste tot articolulAșa cum cu siguranță știi deja, în marketing creativitatea trebuie să meargă mână în mână cu analiza și atenția la detalii. Simpla ...
Citeste tot articolulConceptul de Buyer’s Journey este important pentru orice om de marketing, pentru că reprezintă traseul parcurs de un prospect din momentul ...
Citeste tot articolul12 Ian 2017
Cand trebuie sa trimit un newsletter
Cu siguranta ti-ai pus si tu aceasta intrebare ori de cate ori te-ai uitat pe cate un grafic de analytics si ai observat rezultate sub ...
Citeste tot articolul4 Ian 2017
Calendar Marketing 2017
Contextul dictează, nu de puține ori, natura și subiectul conținutului pe care urmează să îl publici. Calendarul de marketing devine astfel ...
Citeste tot articolulBeans United, prima agentie partener HubSpot din Romania care implementeaza metodologia de inbound marketing a obtinut statutul de HubSpot ...
Citeste tot articolul28 Sep 2015
Marketing Automation in 2015 [Infografic]
Marketingul automatizat a devenit un instrument din ce in ce mai utilizat, rata de adoptie crescand de 7 ori in ultimii 5 ani.
Citeste tot articolul4 Nov 2014
Cu ce ne ajuta un Soft de Inbound Marketing?
Rolul unui soft de inbound marketing este de a ne ajuta sa ne atingem mai bine si mai repede obiectivele (vizite – lead-uri – clienti) si ...
Citeste tot articolulMarketingul automatizat este un instrument prin care economisesti timp si resurse, transformand mai rapid si mai eficient leadurile in ...
Citeste tot articolulDin ce in ce mai multe companii au facut tranzitia de la un model de business product centric la unul customer centric. Si odata cu ...
Citeste tot articolul