28 Iun 2024

Strategii eficiente de retenție a clienților: de la customer nurturing la engagement și education

Un plan de marketing eficient nu vizează doar să atragă noi leaduri, ci și să fidelizeze clienții existenți. Atunci când ai o bază de ...

Citeste tot articolul

28 Iun 2024

Cum te ajută HubSpot Marketing+ Hub să creezi conținut automatizat și să atragi mai ușor leadurile

Cât de eficiente sunt strategiile tale de marketing? Dacă îți pui deseori această întrebare, nu-ți face griji: majoritatea specialiștilor ...

Citeste tot articolul

27 Iun 2024

HubSpot Service Hub: Soluția pentru clienți mulțumiți și un customer service eficient

Succesul unei afaceri se măsoară de cele mai multe ori în numărul de clienți și vânzările realizate. Însă, pe măsură ce numărul clienților ...

Citeste tot articolul

13 Mai 2024

HubSpot Sales Hub: cum îmbunătățești procesul de vânzări și care sunt aplicațiile esențiale ce cresc productivitatea

HubSpot Sales Hub este o platformă software dezvoltată de HubSpot, care îți oferă instrumentele necesare pentru a gestiona și îmbunătăți ...

Citeste tot articolul

13 Mai 2024

HubSpot Content Hub: creează și gestionează întregul conținut pentru clienți și prospecți într-un singur loc

În marketing, lucrurile se desfășoară în ritm alert, de la planificarea campaniilor până la partea de execuție și modificările de ultim ...

Citeste tot articolul

23 Apr 2024

Raportul HubSpot - The State of Marketing 2024

Dacă îți dorești ca activitatea ta de marketing să fie cu adevărat eficientă, este important să fii la curent cu evoluția domeniului, ...

Citeste tot articolul

8 Mar 2024

Cum optimizezi bugetul de marketing prin HubSpot

În contextul economic actual, tot mai multe companii caută metode prin care să își optimizeze cheltuielile. Departamentele de marketing nu ...

Citeste tot articolul

2 Feb 2024

Tendințe în Marketing pentru 2024

Odată cu intrarea în 2024, ne așteptăm la transformări semnificative în ceea ce privește marketingul, iar dacă activezi în acest domeniu, ...

Citeste tot articolul

19 Dec 2023

Greșeli comune de Lead Scoring și cum să le eviți

Lead scoring este o metodologie utilizată de departamentele de vânzări și marketing pentru a clasifica prospecții în funcție de valoarea ...

Citeste tot articolul

14 Dec 2023

Transformă-ți strategia de Lead Nurturing cu ajutorul Marketing Automation

Lead nurturing se referă la construirea și menținerea relațiilor cu potențialii clienți pe tot parcursul buyer's journey. În sectorul B2B, ...

Citeste tot articolul

17 Nov 2023

Trenduri în B2B Lead Generation și previziuni pentru viitor

Sectorul B2B trece printr-o transformare rapidă, influențată de apariția noilor tehnologii și de dinamica în schimbare a pieței. În ...

Citeste tot articolul

17 Nov 2023

Cum să generezi lead-uri calificate în IT

Industria IT se află în prima linie a inovației și a dinamicii pieței de business iar demersul de a găsi lead-uri de calitate presupune o ...

Citeste tot articolul