RE/MAX România a crescut numărul de lead-uri calificate și a îmbunătățit procesele de marketing și vânzări, folosind HubSpot din 2016, alături de agenția parteneră, Beans United.
Industrie: Imobiliare
Mărimea companiei: Întreprindere
Locația: România
Use Case: Creșterea traficului, Creșterea numărului de lead-uri, Parteneri de soluții Inbound Marketing, Creșterea vânzărilor, Îmbunătățirea managementului contactelor, Integrarea datelor companiei, Integrări, Alinierea vânzărilor și marketingului
Produse: Marketing Hub Professional, Legacy Sales Hub Professional, CMS Hub
În 2017, RE/MAX era în căutarea unui partener de marketing pe termen lung, care să contribuie la dezvoltarea rețelei de francize imobiliare din România, prin generarea de lead-uri de vânzări calificate. În urma începerii parteneriatului cu Beans United și a implementării HubSpot, RE/MAX a aplicat o strategie de inbound marketing, cu tactici personalizate pe tot parcursul “buyer’s journey”, pentru a achiziționa noi clienți și pentru a atinge obiectivele de generare de lead-uri, creșterea traficului și alinierea activităților de marketing și vânzări.
Pentru a atrage potențiali antreprenori să investească în franciza RE/MAX, am propus și implementat campanii de inbound marketing, pornind de la principalele nevoi (“pain points”) ale Buyer Personas identificate pentru RE/MAX. Am creat conținut premium descărcabil (eBooks, Video, Studii de cercetare de piață) care se adresează diferitelor etape ale pâlniei de vânzări, promovându-le în rândul unor audiențe specifice prin campanii PPC. Potențialii cumpărători au ajuns pe landing pages create în HubSpot și au dat click pe Call-to-Actions specifice, pentru a descărca materialele premium, care le oferă răspunsuri pentru nevoile lor în etapa de Awareness. Ulterior, lead-urile au fost targetate prin anunțuri de remarketing cu o ofertă “bottom of the funnel”, axată pe conversie. Lead-urile care au descărcat conținutul premium au fost înscrise într-un flow dedicat de lead nurturing, prin utilizarea HubSpot workflows. Astfel, au primit o serie de e-mailuri concepute pentru a-i muta în etapa de Consideration/Close.
Procesele de marketing și de vânzări sunt aliniate în HubSpot, permițându-ne astfel să obținem o adoptare de 100% a HubSpot, atât de către echipele de marketing, cât și de către vânzări. Iată cum facem acest lucru:
Lead-urile atrase din toate campaniile de marketing sunt atribuite unor “deal owners” prin utilizarea unor câmpuri ascunse și a proprietăților personalizate din formularele Hubspot. Pentru transferul de la marketing, la vânzări, am folosit HubSpot Workflows și notificări interne, pentru a stabili un “deal owner” corespunzător. Atunci când un lead de marketing este trimis în CRM-ul de vânzări, persoana de vânzări este notificată și are toate informațiile necesare pentru a realiza o vânzare corespunzătoare.
Pentru raportări, folosim datele de pe site, de pe landing pages ale campaniilor și din social media.
Exemple de rapoarte:
"Parteneriatul cu Andreea Moisa și echipa Beans United a fost cea mai bună alegere pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de marketing online RE/MAX.
Pe parcursul celor aproape 6 ani de colaborare, echipa Beans United a dat dovadă de profesionalism, eficiență și promptitudine, indiferent de provocările întâmpinate.
Acestea sunt motivele pentru care o recomand oricui își dorește să aibă rezultate cu adevărat notabile."
Ecaterina Roșca
Chief Marketing Officer, RE/MAX ROMÂNIA
© Beans United - Agentie de Inbound Marketing - partener Hubspot Romania