Cu cine lucrăm

În metodologia de inbound marketing, totul pornește de la Profilul de Buyer Persona. La nivel de agenție, ne ghidăm după același principiu: nu putem fi de toate pentru toți, am identificat foarte bine profilul clientului potrivit pentru noi.

Pornind de la principiul nostru de a aduce valoare, în loc de a extrage valoare, clientul ideal pentru Beans United este cel pentru care putem aduce cea mai mare valoare și implicit rezultate cu know how-ul pe care îl avem, care înțelege metodologia de inbound marketing și adoptă modul nostru de lucru.

Trăsături ale companiilor
pentru care generăm
rezultate

Nevoia de generare de leaduri pentru echipa de vânzări

Produs sau serviciu complex, care necesită o etapă de cercetare

Proces de vânzare consultativ, care durează minimum 30 de zile

Adoptarea tool-urilor HubSpot, cel puțin la nivel de marketing

Nevoia de aliniere a marketingului cu vânzările

Potrivire la nivel de cultură și mod de lucru

Echipă de vânzări deschisă pentru abordarea unui nou mod de a interacționa cu leadurile

Alocarea unui Project Manager intern care să comunice cu echipa Beans United în timp util

Deschidere la nivel de top management pentru implementarea metodologiei de inbound marketing

Studii de caz Inbound marketing - lead generation

studii-caz-elian

Studiu de caz ELIAN

Află cum a reușit ELIAN să obțină cu 86% mai multe leaduri și să crească rata de conversie cu 114% chiar din primul an de utilizare HubSpot

Accesează studiul
studii-caz-remax

Studiu de caz RE/MAX

Află cum a obținut RE/MAX România cu 114% mai multe deal-uri folosind HubSpot și strategiile de lead generation propuse de Beans United

Accesează studiul
studii-caz-olx-v4

Studiu de caz OLX

Descoperă cum a crescut OLX România rata de adopție a utilizatorilor business prin HubSpot și strategiile de lead generation.

Accesează studiul