ELIAN SOLUTIONS a obținut cu 86% mai multe leaduri folosind HubSpot
ELIAN oferă servicii de implementare pentru soluția ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (ex NAV/Navision). În calitate de partener Microsoft, asigură o gamă completă de servicii pentru Microsoft Dynamics 365, de la analiza preliminară a afacerii până la asistență post-implementare, întreținere și upgrade.
Cu peste 150 de implementări în România și în străinătate (Germania, Elveția, SUA, Bulgaria, Olanda, Danemarca), 15 ani de experiență și expertiză în diverse industrii (agricultură, producție, imobiliare etc.), ELIAN oferă soluții ERP și servicii la cel mai înalt nivel de profesionalism.
Industrie: Servicii IT, Consultanță IT și Software
Mărimea companiei: Afacere mică
Locația: România
Metodologie Folosită: Inbound Marketing, Improve Contact Management, Sales and Marketing Alignment
Produse: Marketing Hub Enterprise
De la implementarea HubSpot în 2022, ELIAN a aplicat o strategie eficientă de inbound marketing pentru generarea leadurilor, cu tactici personalizate pe parcursul buyer’s journey, pentru a genera leaduri informaționale, a le converti în leaduri calificate și a alinia activitățile de marketing și sales.
Cu 86% mai multe leaduri prin HubSpot & inbound marketing
Marketing Hub a facilitat o îmbunătățire a inițiativelor de marketing digital și a tacticilor de inbound marketing, ducând la un număr crescut de leaduri în primul an de la adoptarea unei soluții HubSpot.
Prin implementarea campaniilor trimestriale de lead generation, bazate pe conținut premium, cum ar fi eBook-urile și webinariile on demand, ELIAN a ajuns la peste 500.000 de utilizatori și a avut o evoluție anuală de peste 86% (2022 vs 2021). Cu ajutorul funcțiilor HubSpot de automatizare a marketingului, ELIAN și-a personalizat mesajele de comunicare și a țintit segmente specifice ale audienței sale.
În plus, funcțiile de analiză HubSpot au ajutat ELIAN să urmărească și să analizeze performanța campaniilor, permițându-le să ia decizii bazate pe date precise cu privire la modul în care își pot aloca bugetul de marketing.
114% rată de conversie de la LEAD la MQL
Marketing Hub a facilitat, de asemenea, crearea fluxurilor de lead nurturing, ce au transformat leadurile informaționale în leaduri calificate pentru marketing, fiind preluate ulterior de echipa de vânzări ELIAN.
În plus, prin dezvoltarea unui sistem de scoring al leadurilor alimentat de HubSpot, ELIAN a reușit să crească rata transformării leadurilor în MQLs sau clienți.
O abordare de succes, care a generat MQL-uri suplimentare, a fost adăugarea unei întrebări de calificare într-un formular de generare de leaduri. Dacă răspunsul clientului potențial era DA, un workflow HubSpot stabilea că lead-ul se află la stadiul de MQL și trimitea o notificare internă echipei de vânzări, pentru procesarea ulterioară.
Această abordare poate fi extinsă la formularele de calificare a leadurilor valoroase, deoarece pot oferi întrebări prin care să delimiteze leadurile de valoare crescută de cele de valoare scăzută, astfel încât ofertele existente să fie exclusive, în loc să atragă orice vizitator. Țintirea publicului adecvat, prioritizarea leadurilor, creșterea ratelor de conversie, accelerarea procesului de vânzări și personalizarea experienței clienților sunt toate posibile cu ajutorul acestor formulare. Dorințele și interesele unui client pot fi descoperite prin formularele de calificare, fiind ulterior utilizate pentru a personaliza experiența clientului și a crește posibilitatea unei vânzări.
Îmbunătățirea alinierii dintre Sales & Marketing
Alinierea vânzărilor și a marketingului, cunoscută uneori sub denumirea de „smarketing”, este esențială pentru a ne asigura că ambele departamente lucrează împreună pentru a ținti clientul corespunzător, a crește conversiile și, implicit, vânzările. Prin urmare, după adoptarea HubSpot și a instrumentelor sale, echipele de vânzări și marketing ale ELIAN au început să colaboreze mai eficient, descoperind noi perspective și, în cele din urmă, câștigând noi parteneriate:
"Prin HubSpot, am reușit să dezvoltăm un traseu mai coerent al clienților noștri și să aliniem mai bine vânzările cu marketingul. Colaborarea cu Beans United a fost foarte bună: sunt profesioniști, inovatori, creativi, rapizi în implementare, prietenoși și capabili să se adapteze și să se alinieze foarte repede la cerințele noastre."
Paula Iliescu,
Marketing Specialist, ELIAN SOLUTIONS
© Beans United - Agentie de Inbound Marketing - partener Hubspot Romania