Alătură-te echipei Beans United!

La Beans United, focusul nostru este pe DEZVOLTAREA ta. Tu îți asumi rolul agreat și, împreună cu noi, poți să mergi mai departe de el. Am învățat că dezvoltarea presupune să ieșim din zona de confort și să intrăm pe terenuri necunoscute.

Despre noi

Beans United are încredere în tine, este fluid și primește cu entuziasm ideile tale noi și curajul de a fi și a face diferit. Cu adevarat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est. Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, OLX, Signal Iduna, RE/MAX, Sodexo, Bitdefender, Safefleet, Printec Group, etc.

Roluri disponibile:

Web Designer “The Inbound Way”

vezi detalii
Job Summary

Daca ești adeptul design-ului funcțional și ești interesat de impactul real pe care îl poți aduce asupra conversiei, atunci ai făcut deja primul pas. În calitate de Inbound Web Designer, vei lucra alături de echipa de inbound marketing pentru a crea și implementa campanii pentru clienții agenției.

În calitate de partener Hubspot Platinum, clienții noștri folosesc platforma de Marketing & Sales Automation Hubspot, prin urmare, ai un avantaj daca ai lucrat deja cu COS-ul. Vezi mai multe detalii

Responsibilities:
  • creează elemente vizuale care oferă suport strategiei de content marketing (imagini, infografice, bannere, template-uri etc)
  • concepe și implementează landing page-uri pentru campaniile de lead generation
  • propune îmbunătățiri pentru rata de conversie a site-urilor din portofoliu
  • creează împreună cu project managerul wireframe-ul pentru noi platforme și site-uri
  • realizează design-ul pentru comunitățile și platformele online ale clienților conform manualui de brand
  • folosește tool-urile Hubspot pentru blog, email, landing page-uri, web pages, etc
  • testeaza asset-urile conform procedurilor interne
Requirements:
  • HTML5, CSS3 și jQuery
  • Aplica principille de design responsive
  • Adobe Creative Suite - PS, AI, ID
  • Înțelegerea principiilor de Usability și Customer Experience
  • Cunoașterea HubSpot COS reprezintă un avantaj

Pentru a aplica, trimite-ne 3 exemple de proiecte realizate și spune-ne povestea ta și de ce vrei să faci parte din echipa.

PPC Specialist "The Inbound Way"

vezi detalii
De Ce Beans United?

Specificul nostru este generarea de lead-uri prin metodologia de inbound marketing (Attract - Convert - Close- Delight), unde pornim de la problemele și interesele unui Buyer Persona, dezvoltăm și promovăm conținutul care să-l atragă.

Asta inseamnă ca nu facem PPC the old fashioned way. In acord cu filosofia de inbound marketing, evităm mesajele intruzive, care întrerup parcursul natural prin care un cumpărător ajunge la ceea ce își dorește.

Cu adevărat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est. 

Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, RE/MAX Romania, Step IT Academy, Safefleet, Printec Group, Patria Bank, Sodexo, MobileExpense, etc.

Căutăm un nou coleg orientat către rezultate măsurabile din PPC și cu deschidere către a dezvolta noi metode de promovare plătita the inbound way. La Beans United beneficiezi de training consistent în inbound marketing și certificări internaționale, pentru alinierea experienței tale la această filosofie. 

Rolul tău la Beans United 
  • Realizarea planului media în funcție de obiectivele fiecărei campanii
  • Crearea și optimizarea continuă a campaniilor (Adwords, Facebook, LinkedIN, etc)
  • Identificarea si testarea de noi oportunități
  • Colaborarea împreună cu echipa pentru a livra campanii integrate (copy-design-SEO-consultant inbound)
  • A/B testing pentru a imbunătăți rata de conversie
  • Folosirea eficientă a platformei de marketing automation Hubspot pentru monitorizarea ROI-ului pe campanii
  • Realizarea rapoartelor detaliate a funnel-ului de conversie multichannel (vizitatori-leaduri-clienți)



Ce este nevoie din partea ta
  • 3 ani + în gestionarea campaniilor PPC
  • Experiență în gestionarea proiectelor digitale și obținerea de rezultate măsurabile 
  • Antrenament în relațiile cu clienții, flexibilitate, atitudine deschisă și curioasă
  • Utilizator avansat al sistemelor de analytics pentru analiză și măsurare a rezultatelor
  • Experiență în folosirea unui sistem de marketing automation precum Hubspot (constituie un avantaj)
  • Certificari Google Adwords si Google Analytics (constituie un avantaj)

Content Marketer "The Inbound Way"

vezi detalii
Job Summary

Daca intelegi inbound marketingul si iti place sa creezi diverse forme de continut care sa genereze rezultate reale, ai facut deja primul pas. In calitate de Content Marketer, vei fi responsabil(a) de realizarea si implementarea strategiei de continut pentru clientii agentiei. 

Responsabilitati :
  • sa realizeze strategia de continut in functie de nevoile consumatorilor (Buyer Personas) si etapa in care se afla in procesul de achizitie
  • sa creeze conceptul de comunicare in social media si sa interactioneze in retelele sociale
  • sa scrie ghiduri, ebook-uri si whitepaper-uri pentru industrii diferite
  • sa colaboreze cu designerii pentru realizarea grafica a continutului
  • sa creeze scriptul video si sa colaboreze cu specialistul in productie video pentru realizarea continutului video
  • sa dezvolte continut pentru lead nurturing sau avansarea leadurilor in procesul de achizitie (email)
  • sa scrie articole de blog optimizate pentru motoarele de cautare
  • sa urmareasca indicatorii de performanta ai continutului (timpul de vizualizare, CTR, bounce rate, etc) 
  • sa raporteze rezultatele obtinute (vizite, leaduri, clienti)
Cerinte :
  • sa aiba experienta necesara pentru a intelege modelul de business al clientului si ceea ce ii determina pe consumatori sa devina clienti
  • sa inteleaga rolul content marketingului in filosofia de inbound marketing
  • sa aiba o gandire creativa si in acelasi timp structurata pentru exprimarea clara a conceptelor
  • sa fie un bun cercetator, sa caute sa inteleaga domeniul de activitate despre care scrie
  • sa aiba experienta in crearea diferitelor tipuri de continut (blog, comercial, whitepaper, ebook, video, grafica, etc)
  • sa inteleaga indicatorii de peformanta ai continutului si sa stie sa foloseasca sistemele de analytics pentru imbunatatirea rezultatelor
  • sa cunoasca tehnicile editoriale specifice continutului online, formatarea textului, fluenta discursului, etc
  • sa fie un bun comunicator nu doar in scris ci si in relatiile publice, sa fie activ in comunitatile online si retele sociale, pentru a-si putea amplifica mesajul
De ce sa lucrezi la Beans United
  1. Suntem prima agentie de Inbound Marketing din Romania, devenind in 2018 partener Hubspot Platinum. Implementam metodologia Hubspot folosita la nivel international de peste 11 500 de companii: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor in leaduri), Close (inchiderea leadurilor in clienti) si Delight (transformarea clientilor in ambasadori de brand).
  2. Avem clienti curajosi, care au inteles ca marketingul nu mai inseamna impingerea unui mesaj intruziv catre prospecti iar viitorul marketingului inseamna INBOUND. In portofoliul de clienti se numara Volvo Cars, RE/MAX, Sodexo, Printec Group, Safefleet, etc
  3. Vei beneficia de training pentru alinierea experientei tale la filosofia de inbound marketing. Vei obtine o certificare internationala in inbound marketing

SEO Specialist

vezi detalii
Job Summary

Dacă ai experiență în optimizarea site-urilor, la nivel on-page și off-page, avem job-ul perfect pentru tine. În calitate de Specialist SEO, vei fi responsabil de realizarea și implementarea strategiei SEO pentru clienții agenției și vei lucra îndeaproape cu echipa de inbound marketing, pentru aplicarea metodologiei Hubspot.

Responsabilități:
  • analiza site-ului și realizarea auditului tehnic; identificarea problemelor tehnice și propunerea de soluții;
  • realizarea strategiei de cuvinte cheie; optimizarea continutului paginilor site-ului (planul de optimizare la nivel on-page);
  • optimizarea continutului editorial realizat de echipa de creare conținut;
  • realizarea strategiilor de linkbuilding; identificarea de oportunități de optimizare la nivel off-site;
  • monitorizarea rezultatelor / rapoarte lunare de evoluție.
Cerințe:
  • pasionat(ă) de SEO și digital marketing, mereu la curent cu update-urile Google și tehnicile SEO;
  • experiență în optimizarea tehnică și de conținut a site-urilor de diferite tipuri;
  • utilizarea tool-urilor specifice de SEO; certificarea in Google Analytics este un avantaj.
De ce sa lucrezi la Beans United
  1. In 2018, performanțele echipei dedicate, certificările obținute și numărul de clienți fericiți ne-au adus statutul de Partener HubSpot Platinum, devenind astfel cel mai puternic hub de inbound marketing din Europa de Est. Reușitele echipei sunt rezultatul învățării continue și dorinței de a testa mereu lucruri noi. Implementăm metodologia Hubspot folosită la nivel internațional de peste 11.500 de companii: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor în leaduri), Close (închiderea leadurilor în clienți) și Delight (transformarea clienților în ambasadori de brand).
  2. Avem clienți curajosi, care au înteles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul marketingului înseamnă INBOUND.
  3. Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne place să ne petrecem timpul împreuna iar ideile tale chiar sunt auzite și puse în aplicare. 
  4. Vei beneficia de training în inbound marketing, pentru alinierea experienței tale la filosofia de inbound marketing. Vei obține o certificare internațională în inbound marketing.
  5. Vei interacționa cu cei mai buni specialiști și vei avea acces la resurse pentru dezvoltarea continuă pe care ți-o dorești.
  6. Vei avea ocazia să îți pui cu adevarat amprenta asupra succesului unor branduri de renume

Valorile noastre

Procesul de redefinire a valorilor interne a fost unul îndelungat, de aproape 2 ani de zile. Cultura organizațională se formează, fie că vrei sau nu. Aceste valori sunt înrădăcinate în tot ceea ce facem, atât pentru noi cât și pentru companiile cu care lucrăm.

Agilitate

Ne adaptăm continuu la schimbările pieței și la cerințele clienților. Lucrăm în echipă într-un mod colaborativ, creativ, cu focus pe rezultate.

Empatie

Înțelegem și acceptăm că fiecare persoană este diferită. Dăm dovadă de flexibilitate atunci când încercăm să vedem lucrurile din perspectiva celorlalți și suntem deschiși la altfel de păreri.

Excelență

Punem pasiune în tot ceea ce facem, depunem efortul necesar pentru a ajunge la cele mai bune rezultate și ne dezvoltăm continuu.