Alătură-te echipei Beans United!
La Beans United, focusul nostru este pe DEZVOLTAREA ta. Tu îți asumi rolul agreat și, împreună cu noi, poți să mergi mai departe de el. În toți acești ani am învățat că dezvoltarea presupune să ieșim din zona de confort și să intrăm pe terenuri necunoscute.
Roluri disponibile:
Content Marketer
vezi detalii
Îți place să creezi conținut strategic, pliat pe nevoile Buyerilor. Da, genul de articole, whitepapers, case studies, acele materiale care știi că generează interes în B2B și atrag leaduri.
Înțelegi motivația, ce caută și ce îi determină să cumpere pe acești decision makers. Șii să intersectezi problemele și nevoile lor cu produsul. Cu alte cuvinte, dincolo de faptul că știi să scrii foarte bine, ești un om de marketing.
Vrei să mergi mai departe de jobul actual, să poți face Content Marketing așa cum pare că se face mai mult pe afară. Știi de Hubspot și urmărești noile tendințe și tactici în content marketing.
Visezi să poți crea campanii iscusite, cu landing pageuri bine gândite, cu conținut smart, care se schimbă în funcție de stadiul în care se află lead-ul în procesul de achiziție. Pare puțin cam mult, dar îți place provocarea.
Atunci hai să vezi cum e la noi!
Ce responsabilități vei avea:
Vei realiza strategia de conținut în funcție de nevoile consumatorilor (Buyer Personas) și de etapa în care se află în procesul de achiziție
Vei crea mesajele de campanie
Vei scrie ghiduri, ebook-uri și whitepaper-uri pentru industrii diferite
Vei crea articole de blog bine optimizate (după metodologia de topic clusters)
Vei dezvolta conținut pentru emailuri de lead nurturing sau avansarea leadurilor în procesul de achiziție
Vei creiona landing page-uri iscusite pentru generarea de lead-uri
Vei propune noi metode și tactici de content marketing pentru a îmbunătăți programul de inbound marketing pe care îl desfășurăm în cadrul agenției
Ce facem noi și cum lucrăm
Suntem prima agenție de inbound marketing din România, partener Hubspot Platinum
Din ianuarie 2014, adică de 8 ani, creăm, implementăm și dezvoltăm un program de lead generation & customer nurturing pentru companii B2B sau B2C cu un ciclu complex de achiziție a clienților
Metodologia pe care o folosim are 4 faze: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea lor în leaduri), Close (avansarea leadurilor către achiziție) și Delight (fidelizarea clienților)
Lucrăm bine și așezat, nu facem campanii pe bandă iar companiile cu care lucrăm sunt cu noi de mulți ani. Printre clienții noștri se numără Volvo Cars, Re/max, Sodexo, Bitdefender, OLX, etc
Din februarie 2020 agenția funcționează remote. Ne întâlnim online în fiecare dimineață, stabilim prioritățile și direcțiile și comunicăm pe Slack dacă e nevoie
Fiecare membru al echipei are o alocare de 6 ore pe zi, ca să avem timp de discuții, dezvoltare personală și pauze bine meritate
Vei lucra îndeaproape cu Consultanții, care gestionează relația cu clientul, prestațiile și obiectivele fiecărui proiect
Consultant Inbound Marketing
vezi detalii
Rolul tău la Beans United
Comunicare
Inițierea și menținerea unei relații sănătoase și armonioase cu fiecare client
Comunicarea promptă și coerentă, adaptată stilului și nevoilor acestora
Realizarea brief-ului intern pe baza informațiilor obținute de la client
Organizarea și susținerea întâlnirilor de status săptămânal și lunar
Consultanță și strategie
Realizarea strategiei de inbound marketing potrivită fiecărui client
Identificarea problemelor de business și acompanierea clienților în implementarea funcționalităților Hubspot
Identificarea și propunerea ideilor noi care sprijină atingerea obiectivelor agreate
Deblocarea situațiilor dificile prin inițierea discuțiilor interne și externe necesare
Project management
Monitorizarea livrabilelor și acompanierea acțiunilor echipei, în acord cu cerințele și așteptările clienților
Facilitarea sprint-urilor săptămânale în care se decid acțiunile și prioritățile pentru clienți
Urmărirea performanțelor campaniilor și îmbunătățirea lor
Operațional
Promovarea conținutului pentru atragerea prospecților potriviți (Buyer Personas)
Folosirea eficientă a platformei de marketing automation Hubspot pentru gestionarea campaniilor
Realizarea rapoartelor detaliate a funnel-ului de conversie multichannel (vizitatori-leaduri-clienți)
Ce este nevoie din partea ta
Interes confirmat și experiență în marketingul digital (5 ani+)
Cunoașterea tacticilor folosite în procesul de INBOUND : Content Marketing, Lead Nurturing, Growth Hacking, SEO, CRO, CRM)
Experiență în gestionarea proiectelor digitale și obținerea de rezultate măsurabile
Antrenament în relațiile cu clienții, flexibilitate, atitudine deschisă și curioasă
Înțelegerea modului în care funcționează o companie B2B, departamentul de marketing și cel de vâzări, provocările și nevoile acestora
Utilizator avansat al sistemelor de analytics pentru analiză și măsurare a rezultatelor
Experiență în folosirea unui sistem de marketing automation precum Hubspot (constituie un avantaj)
Abilitatea de a lucra independent cu un volum mare de informații
Fluență în limba engleză (scris și vorbit)
PPC Specialist "The Inbound Way"
vezi detalii
De Ce Beans United?
Specificul nostru este generarea de lead-uri prin metodologia de inbound marketing (Attract - Convert - Close- Delight), unde pornim de la problemele și interesele unui Buyer Persona, dezvoltăm și promovăm conținutul care să-l atragă.
Asta inseamnă ca nu facem PPC the old fashioned way. In acord cu filosofia de inbound marketing, evităm mesajele intruzive, care întrerup parcursul natural prin care un cumpărător ajunge la ceea ce își dorește.
Cu adevărat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est.
Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, RE/MAX Romania, Step IT Academy, Safefleet, Printec Group, Patria Bank, Sodexo, MobileExpense, etc.
Căutăm un nou coleg orientat către rezultate măsurabile din PPC și cu deschidere către a dezvolta noi metode de promovare plătita the inbound way. La Beans United beneficiezi de training consistent în inbound marketing și certificări internaționale, pentru alinierea experienței tale la această filosofie.
Rolul tău la Beans United
Realizarea planului media în funcție de obiectivele fiecărei campanii
Crearea și optimizarea continuă a campaniilor (Adwords, Facebook, LinkedIN, etc)
Identificarea si testarea de noi oportunități
Colaborarea împreună cu echipa pentru a livra campanii integrate (copy-design-SEO-consultant inbound)
A/B testing pentru a imbunătăți rata de conversie
Folosirea eficientă a platformei de marketing automation Hubspot pentru monitorizarea ROI-ului pe campanii
Realizarea rapoartelor detaliate a funnel-ului de conversie multichannel (vizitatori-leaduri-clienți)
Ce este nevoie din partea ta
3 ani + în gestionarea campaniilor PPC
Experiență în gestionarea proiectelor digitale și obținerea de rezultate măsurabile
Antrenament în relațiile cu clienții, flexibilitate, atitudine deschisă și curioasă
Utilizator avansat al sistemelor de analytics pentru analiză și măsurare a rezultatelor
Experiență în folosirea unui sistem de marketing automation precum Hubspot (constituie un avantaj)
Certificari Google Adwords si Google Analytics (constituie un avantaj)
Valorile noastre
Procesul de redefinire a valorilor interne a fost unul îndelungat, de aproape 2 ani de zile. Cultura organizațională se formează, fie că vrei sau nu. Aceste valori sunt înrădăcinate în tot ceea ce facem, atât pentru noi cât și pentru companiile cu care lucrăm.
Agilitate
Ne adaptăm continuu la schimbările pieței și la cerințele clienților. Lucrăm în echipă într-un mod colaborativ, creativ, cu focus pe rezultate.
Empatie
Înțelegem și acceptăm că fiecare persoană este diferită. Dăm dovadă de flexibilitate atunci când încercăm să vedem lucrurile din perspectiva celorlalți și suntem deschiși la altfel de păreri.
Excelență
Punem pasiune în tot ceea ce facem, depunem efortul necesar pentru a ajunge la cele mai bune rezultate și ne dezvoltăm continuu.
