Alătură-te echipei Beans United!

La Beans United, focusul nostru este pe DEZVOLTAREA ta. Tu îți asumi rolul agreat și, împreună cu noi, poți să mergi mai departe de el. Am învățat că dezvoltarea presupune să ieșim din zona de confort și să intrăm pe terenuri necunoscute.

Despre noi

Beans United are încredere în tine, este fluid și primește cu entuziasm ideile tale noi și curajul de a fi și a face diferit. Cu adevarat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est. Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, OLX, Signal Iduna, RE/MAX, Sodexo, Bitdefender, Safefleet, Printec Group, etc.

Roluri disponibile:

Social Media Specialist

vezi detalii

Căutăm OM. Acel OM care știe să se bucure de munca lui, care înțelege că în spatele campaniilor de succes stă capacitatea de a păstra focusul pe ce e important în ciuda urgențelor, de a colabora și de a-și gestiona propriile emoții, de a fi pe deplin prezent în ceea ce face. Un om care merge dincolo de aparențe, care are curajul de a strabate drumuri noi, ramânând deschis în fața provocărilor, căutând cu pasiune cel mai bun text, imagine sau versiune a sa.

Ce presupune rolul tău la Beans United :
  • să definești strategia de comunicare pentru Facebook, LinkedIN și alte rețele sociale
  • să creezi campanii specifice pentru social media, concursuri, activări cu influenceri, etc
  • să creezi calendarul de postări săptămânale
  • să colaborezi cu designerii pentru realizarea grafică a conținutului
  • să interacționezi cu fanii (community management)
  • să promovezi prin aduri conținutul pentru amplificarea mesajului
  • să urmărești indicatorii de performanță (reach, engagement sau leaduri) 
  • să raportezi rezultatele obținute
Ce ai nevoie să știi :
  • abilitatea de a întelege modelul de business al clientului și ceea ce îi determină pe oameni să interacționeze cu un brand
  • o bună cunoaștere a modului de funcționare și a algoritmului propriu fiecărei rețele sociale
  • o gândire creativă și în același timp bine structurată pentru exprimarea clară a mesajelor și conceptelor
  • cunoașterea aplicațiilor de monitorizare, raportare si social listening pentru eficientizarea proceselor și îmbunătățirea rezultatelor
  • abilități de comunicare, nu doar în scris ci și în relațiile publice, o prezență activă în comunitățile online
De ce să lucrezi la Beans United
  1. Suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, devenind în 2018 partener Hubspot Platinum. Implementăm metodologia Hubspot folosită la nivel internațional de peste 11 500 de companii: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor în leaduri), Close (închiderea leadurilor în clienți) și Delight (transformarea clienților în ambasadori de brand).

  2. Avem clienți curajoși, care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți iar viitorul marketingului înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se număra Volvo Cars, RE/MAX, Sodexo, Hercesa, Signal Iduna, Bitdefender, Safefleet, etc

  3. Vei beneficia de training pentru alinierea experienței tale la filosofia de inbound marketing. Vei obține o certificare internațională în inbound marketing

Content Marketer Tech

vezi detalii
Job Summary
  1. Scrii bine și susținut, și vrei să vezi impactul de business real al conținutului creat de tine? Ai făcut content marketing în engleză pentru domenii high tech sau IT, sau pur și simplu ești la curent cu ultimele tehnologii și îți place să scrii despre ele?

    Dacă ai răspuns “da” la cel puțin două din întrebările de mai sus, vrem să te cunoaștem! Avem disponibilă o poziție de Content Marketer, care presupune crearea a numeroase tipuri de conținut pentru o mare varietate de canale online, urmărind strategiile de marketing pentru clienții agenției.

    Ce Responsabilități Vei Avea
    • Vei realiza strategia de conținut în funcție de nevoile consumatorilor (Buyer Personas) și de etapa în care se află în procesul de achiziție
    • Vei concepe planul de comunicare în social media
    • Vei scrie ghiduri, ebook-uri și whitepaper-uri pentru industrii diferite
    • Vei colabora cu designerii pentru realizarea grafică a conținutului
    • Vei dezvolta conținut pentru lead nurturing sau avansarea leadurilor în procesul de achiziție (emails)
    • Vei scrie articole de blog optimizate pentru motoarele de căutare
    • Vei crea mesajele de campanie, anunțurile plătite și conținut pentru landing page-uri.

    Ce Ne Dorim De La Tine
    • Să ai experiența necesară pentru a înțelege modelul de business al clientului și ceea ce îi determină pe consumatori să devină clienți
    • Să înțelegi rolul content marketingului în conceptul de inbound marketing
    • Să fii o persoană creativă și în același timp să ai o gândire structurată și să poți exprima clar conceptele
    • Să fii pasionat(ă) de tehnologie și să îți placă să scrii despre asta
    • Să ai răbdarea și curiozitatea de a cerceta și înțelege domeniul de activitate al fiecărui client
    • Să ai experiență în crearea diferitelor tipuri de conținut (blog, comercial, whitepaper, ebook, video, grafică, etc)
    • Să înțelegi indicatorii de peformanță ai conținutului și să poți folosi sistemele de analytics pentru îmbunătățirea rezultatelor
    • Să cunoști tehnicile editoriale specifice conținutului online, formatarea textului, fluența discursului, etc
    • Să fii un bun comunicator atât în scris, cât și în relațiile cu cei din jur, să fii activ în comunitățile online și rețele sociale, pentru a-ți putea amplifica mesajul atunci când este necesar
    • Să ai un nivel excelent în limba engleză, pentru că materialele pe care le vei scrie vor fi atât în română cât și in engleză.

    De ce merită să faci parte din echipa Beans United
    • Vei avea alături o echipă de profesioniști, alături de care te vei putea dezvolta și vei învăța noi metode de lucru. Ne place să ne asumăm riscuri (calculate), să inovăm și să fim mereu la curent cu ce se întâmplă în piață.
    • Suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, devenind în 2018 partener Hubspot Platinum. Implementăm metodologia Hubspot folosită la nivel internațional de peste 11 500 de companii: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor în leaduri), Close (închiderea leadurilor în clienți) și Delight (transformarea clienților în ambasadori de brand).
    • Avem clienți curajoși, care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți iar viitorul marketingului înseamnă INBOUND. În portofoliul nostru de clienți se numără Volvo Cars, RE/MAX, Sodexo, Bitdefender, Bittnet, Hercesa, Safefleet, etc.
    • Beneficiezi încă de la început de training pentru alinierea experienței tale la filosofia de inbound marketing. În urma trainingului, vei obține o certificare internațională în inbound marketing.
    • Punem siguranța pe primul plan, așa că în momentul de față vei putea lucra remote. Atunci când vom reveni la birou, te vei bucura de un sediu central, cochet și vesel, de la care nu lipsesc cafeaua, fructele și zâmbetul.
    • Muncim cu seriozitate, dar reușim să găsim și timp pentru distracție în echipă. Chiar dacă în această perioadă nu putem organiza team building-uri sau petreceri, apelăm la Zoom pentru ieșiri cu echipa și rămânem uniți în mediul virtual.

SEO Specialist

vezi detalii
Job Summary

Dacă ai experiență în optimizarea site-urilor, la nivel on-page și off-page, avem job-ul perfect pentru tine. În calitate de Specialist SEO, vei fi responsabil de realizarea și implementarea strategiei SEO pentru clienții agenției și vei lucra îndeaproape cu echipa de inbound marketing, pentru aplicarea metodologiei Hubspot.

Responsabilități:
  • analiza site-ului și realizarea auditului tehnic; identificarea problemelor tehnice și propunerea de soluții;
  • realizarea strategiei de cuvinte cheie; optimizarea continutului paginilor site-ului (planul de optimizare la nivel on-page);
  • optimizarea continutului editorial realizat de echipa de creare conținut;
  • realizarea strategiilor de linkbuilding; identificarea de oportunități de optimizare la nivel off-site;
  • monitorizarea rezultatelor / rapoarte lunare de evoluție.
Cerințe:
  • pasionat(ă) de SEO și digital marketing, mereu la curent cu update-urile Google și tehnicile SEO;
  • experiență în optimizarea tehnică și de conținut a site-urilor de diferite tipuri;
  • utilizarea tool-urilor specifice de SEO; certificarea in Google Analytics este un avantaj.
De ce sa lucrezi la Beans United
  1. In 2018, performanțele echipei dedicate, certificările obținute și numărul de clienți fericiți ne-au adus statutul de Partener HubSpot Platinum, devenind astfel cel mai puternic hub de inbound marketing din Europa de Est. Reușitele echipei sunt rezultatul învățării continue și dorinței de a testa mereu lucruri noi. Implementăm metodologia Hubspot folosită la nivel internațional de peste 11.500 de companii: Attract (atragerea vizitatorilor), Convert (convertirea vizitatorilor în leaduri), Close (închiderea leadurilor în clienți) și Delight (transformarea clienților în ambasadori de brand).
  2. Avem clienți curajosi, care au înteles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul marketingului înseamnă INBOUND.
  3. Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne place să ne petrecem timpul împreuna iar ideile tale chiar sunt auzite și puse în aplicare. 
  4. Vei beneficia de training în inbound marketing, pentru alinierea experienței tale la filosofia de inbound marketing. Vei obține o certificare internațională în inbound marketing.
  5. Vei interacționa cu cei mai buni specialiști și vei avea acces la resurse pentru dezvoltarea continuă pe care ți-o dorești.
  6. Vei avea ocazia să îți pui cu adevarat amprenta asupra succesului unor branduri de renume

PPC Specialist "The Inbound Way"

vezi detalii
De Ce Beans United?

Specificul nostru este generarea de lead-uri prin metodologia de inbound marketing (Attract - Convert - Close- Delight), unde pornim de la problemele și interesele unui Buyer Persona, dezvoltăm și promovăm conținutul care să-l atragă.

Asta inseamnă ca nu facem PPC the old fashioned way. In acord cu filosofia de inbound marketing, evităm mesajele intruzive, care întrerup parcursul natural prin care un cumpărător ajunge la ceea ce își dorește.

Cu adevărat pasionați de marketing, suntem prima agenție de Inbound Marketing din România, obținând în 2018 statutul de Hubspot Platinum Partner, devenind cel mai puternic hub din Europa de Est. 

Avem clienți curajoși care au înțeles că marketingul nu mai înseamnă împingerea unui mesaj intruziv către prospecți, iar viitorul înseamnă INBOUND. În portofoliul de clienți se numără Volvo Cars, RE/MAX Romania, Step IT Academy, Safefleet, Printec Group, Patria Bank, Sodexo, MobileExpense, etc.

Căutăm un nou coleg orientat către rezultate măsurabile din PPC și cu deschidere către a dezvolta noi metode de promovare plătita the inbound way. La Beans United beneficiezi de training consistent în inbound marketing și certificări internaționale, pentru alinierea experienței tale la această filosofie. 

Rolul tău la Beans United 
  • Realizarea planului media în funcție de obiectivele fiecărei campanii
  • Crearea și optimizarea continuă a campaniilor (Adwords, Facebook, LinkedIN, etc)
  • Identificarea si testarea de noi oportunități
  • Colaborarea împreună cu echipa pentru a livra campanii integrate (copy-design-SEO-consultant inbound)
  • A/B testing pentru a imbunătăți rata de conversie
  • Folosirea eficientă a platformei de marketing automation Hubspot pentru monitorizarea ROI-ului pe campanii
  • Realizarea rapoartelor detaliate a funnel-ului de conversie multichannel (vizitatori-leaduri-clienți)



Ce este nevoie din partea ta
  • 3 ani + în gestionarea campaniilor PPC
  • Experiență în gestionarea proiectelor digitale și obținerea de rezultate măsurabile 
  • Antrenament în relațiile cu clienții, flexibilitate, atitudine deschisă și curioasă
  • Utilizator avansat al sistemelor de analytics pentru analiză și măsurare a rezultatelor
  • Experiență în folosirea unui sistem de marketing automation precum Hubspot (constituie un avantaj)
  • Certificari Google Adwords si Google Analytics (constituie un avantaj)

Web Designer “The Inbound Way”

vezi detalii
Job Summary

Daca ești adeptul design-ului funcțional și ești interesat de impactul real pe care îl poți aduce asupra conversiei, atunci ai făcut deja primul pas. În calitate de Inbound Web Designer, vei lucra alături de echipa de inbound marketing pentru a crea și implementa campanii pentru clienții agenției.

În calitate de partener Hubspot Platinum, clienții noștri folosesc platforma de Marketing & Sales Automation Hubspot, prin urmare, ai un avantaj daca ai lucrat deja cu COS-ul. Vezi mai multe detalii

Responsibilities:
  • creează elemente vizuale care oferă suport strategiei de content marketing (imagini, infografice, bannere, template-uri etc)
  • concepe și implementează landing page-uri pentru campaniile de lead generation
  • propune îmbunătățiri pentru rata de conversie a site-urilor din portofoliu
  • creează împreună cu project managerul wireframe-ul pentru noi platforme și site-uri
  • realizează design-ul pentru comunitățile și platformele online ale clienților conform manualui de brand
  • folosește tool-urile Hubspot pentru blog, email, landing page-uri, web pages, etc
  • testeaza asset-urile conform procedurilor interne
Requirements:
  • HTML5, CSS3 și jQuery
  • Aplica principille de design responsive
  • Adobe Creative Suite - PS, AI, ID
  • Înțelegerea principiilor de Usability și Customer Experience
  • Cunoașterea HubSpot COS reprezintă un avantaj

Pentru a aplica, trimite-ne 3 exemple de proiecte realizate și spune-ne povestea ta și de ce vrei să faci parte din echipa.

Valorile noastre

Procesul de redefinire a valorilor interne a fost unul îndelungat, de aproape 2 ani de zile. Cultura organizațională se formează, fie că vrei sau nu. Aceste valori sunt înrădăcinate în tot ceea ce facem, atât pentru noi cât și pentru companiile cu care lucrăm.

Agilitate

Ne adaptăm continuu la schimbările pieței și la cerințele clienților. Lucrăm în echipă într-un mod colaborativ, creativ, cu focus pe rezultate.

Empatie

Înțelegem și acceptăm că fiecare persoană este diferită. Dăm dovadă de flexibilitate atunci când încercăm să vedem lucrurile din perspectiva celorlalți și suntem deschiși la altfel de păreri.

Excelență

Punem pasiune în tot ceea ce facem, depunem efortul necesar pentru a ajunge la cele mai bune rezultate și ne dezvoltăm continuu.