Icon-1-2048x1075-2

HubSpot Sales Hub: cum îmbunătățești procesul de vânzări și care sunt aplicațiile esențiale ce cresc productivitatea

Publicat de: Liana Cuta

13 Mai 2024

HubSpot Sales Hub: cum îmbunătățești procesul de vânzări și care sunt aplicațiile esențiale ce cresc productivitatea
9:13

HubSpot Sales Hub este o platformă software dezvoltată de HubSpot, care îți oferă instrumentele necesare pentru a gestiona și îmbunătăți procesul de vânzări. Acesta este concepută pentru a te ajuta să gestionezi relațiile cu clienții existenți, să urmărești interacțiunile cu potențialii clienți și să optimizezi procesul de vânzare. Prin utilizarea sa, poți crește eficiența și rezultatele, așa cum vei descopri în continuare.

Principalele funcționalități ale HubSpot Sales Hub

Te întrebi ce îți poate aduce în plus HubSpot Sales Hub, față de soluțiile pe care le folosești în prezent? Iată care sunt funcțiile care contribuie la optimizarea proceselor de sales:

  • Gestionarea și prospectarea potențialilor clienți
Îți gestionezi lead-urile și activitățile de vânzare prin intermediul unui spațiu de lucru personalizat pentru prospectare, astfel încât să poți transforma mai multe lead-uri în conversii.

  • Șabloane de e-mail
    Ai posibilitatea de a transforma cele mai bune e-mailuri de vânzări în șabloane pe care le poți personaliza, optimiza și partaja cu echipa ta.

  • Urmărirea e-mailurilor
    Ești notificat imediat ce un lead deschide un e-mail, astfel încât să poți acționa în momentul potrivit și să închei tranzacțiile mult mai rapid.

  • Automatizarea vânzărilor
    Configurezi o serie de e-mailuri automate, urmate de acțiuni personalizate, pentru a te asigura că rămâi în atenția clienților pe parcursul întregului proces de vânzare.

  • Urmărirea apelurilor
    Prioritizezi apelurile zilnice de vânzări. Poți apela, înregistra și menține evidența automată a apelurilor, totul prin CRM-ul tău, pentru eficiență maximă.

  • HubSpot AI
    Folosești instrumentele de inteligență artificială ale HubSpot pentru a redacta e-mailuri de prospectare captivante sau pentru a crea CTA-uri convingătoare.

  • Programarea automată a întâlnirilor în calendar
    Programezi întâlniri mai rapid și uiți astfel de e-mailurile greu de urmărit, cărora riști uneori să le pierzi șirul.

  • Urmărirea documentelor
    Realizezi o bibliotecă virtuală de conținut dedicat vânzărilor, pe care echipa ta îl poate utiliza în cadrul discuțiilor cu clienți. De asemenea, poți urmări care documente sunt cele mai utile în încheierea tranzacțiilor.

  • Scenarii de vânzare
    Pui la dispoziția echipei tale de sales o serie de scripturi, comparații cu competiția, ghiduri din care învață cum să se poziționeze și multe altele - toate în același loc în care își gestionează vânzările.

  • Cicluri de tranzacții
    Adaugi cu ușurință tranzacții, atribui sarcini și urmărești prospecții cei mai profitabili, toate într-un singur loc, astfel încât fluxul tău de oferte să rămână constant.

  • Plăți
    Accepți plăți, administrezi abonamente și incluzi linkuri de plată în oferte, formulare, invitații la întâlniri și altele.

  • Software de ofertare
    Creezi și trimiți oferte de vânzări, colectezi semnături electronice și primești plăți, în același loc în care îți gestionezi tranzacțiile.

  • Analiză și raportare a vânzărilor
    Obții o vizibilitate completă asupra procesului tău de vânzare, astfel încât să poți realiza previziuni eficiente, care să conducă la rezultate excepționale.

  • Inteligență în conversații
    Poți aduce vocea clientului direct în CRM-ul tău, pentru ca echipa ta să înțeleagă mai bine clienții, datorită detaliilor descoperite în cadrul apelurilor.

  • Prognozare
    Obții o vedere de ansamblu asupra pipeline-ului de vânzări și monitorizezi evoluția fiecărui trimestru, în funcție de obiectivul stabilit, pentru a te alinia cât mai bine cu echipa ta.

Aplicații utile pentru procesul de vânzare

Pentru a maximiza productivitatea hub-ului de Sales, HubSpot recomandă o serie de aplicații esențiale, care pot fi integrate cu ușurință în platformă:

1. Aplicația Aircall 

Funcționalități:

  • Înregistrarea tuturor apelurilor și SMS-urilor + Crearea automată a tichetelor
    Elimină introducerea manuală a datelor prin înregistrarea automată a tuturor apelurilor primite și efectuate, precum și a apelurilor pierdute, mesajelor vocale și SMS-urilor în Contactele, Companiile, Tranzacțiile și Tichetele HubSpot (prin integrarea nativă cu Service Hub).

  • Personalized Insight Cards + Dialing outbound
Oferă o experiență personalizată pentru clienți, obținând informații valoroase de contact prin intermediul Aircall’s Insights Card, cu informații afișate din Contacte, Companii, Tranzacții și Tichete - extrase automat din CRM-ul tău HubSpot. Crește eficiența apelurilor de outbound, folosind Power Dialer-ul opțional al Aircall și funcțiile de click-to-dial.

  • Declanșare Workflows și Raportare personalizată
    Construiește workflow-uri automate HubSpot, bazate pe informațiile apelurilor înregistrate, în funcție de proprietățile personalizate ale contactelor. Reprezintă un instrument perfect pentru automatizarea e-mailurilor și a altor activități post-apel. Apelurile și SMS-urile Aircall pot fi utilizate pentru a declanșa workflouri și a economisi astfel timp valoros prin automatizarea procesului post-apel/text.

  • Smartflows pentru rutarea eficientă a a apelurilor (IVR)
    Smartflows reprezintă o modalitate mai intuitivă de a realiza și gestiona fluxurile de apeluri. Adaugă elemente precum mesaje audio, mesaje vocale, reguli de timp și muzică pentru perioada de așteptare, astfel încât să  construiești un proces care să aibă sens pentru clienții tăi.

  • Inteligența conversațională
    Vizualizează transcrierile apelurilor și mesajelor vocale prin intermediul AI și al integrării cu CI-ul HubSpot. Poți urmări și analiza anumiți termeni din transcrierile apelurilor și mesajelor vocale, iar apoi poți seta acțiuni în workflowurile HubSpot, în funcție de cuvintele sau expresiile respective.

2. Integrarea cu Gmail

  • Aduci avantajele HubSpot direct în inbox-ul tău
    Ai acces la toate instrumentele care îți aduc productivitate în vânzări, cum ar fi șabloanele și programările ședințelor. Folosești bara laterală HubSpot pentru a vedea toate detaliile CRM-ului HubSpot despre contactele tale, fără să părăsești inbox-ul din Gmail.

  • Ține evidența e-mailurilor 
    Înregistrează e-mailurile trimise din Gmail în HubSpot CRM cu un singur click, urmărește accesarea acestora și clickurile în timp real și vezi fiecare detaliu din CRM-ul tău fără să părăsești inbox-ul.

3. Integrarea cu Outlook

  • Aduci avantajele HubSpot direct în inbox-ul tău
Ai acces la toate instrumentele care îți aduc productivitate în vânzări, cum ar fi șabloanele și programările ședințelor. Folosești bara laterală HubSpot pentru a vedea toate detaliile CRM-ului HubSpot despre contactele tale, fără să părăsești inbox-ul din Outlook.

  • Ține evidența e-mailurilor 
Înregistrează e-mailurile trimise din Outlook în HubSpot CRM cu un singur click, urmărește accesarea acestora și clickurile în timp real și vezi fiecare detaliu din CRM-ul tău fără să părăsești inbox-ul.

4. Integrarea cu LinkedIn Sales Navigator

Interacționează cu contactele tale prin outreach personalizat
Cu această integrare, vei avea acces la informații utile de pe LinkedIn Sales Navigator, direct din înregistrarea contactelor, inclusiv:

  • InMail | Trimite InMail direct din înregistrarea contactului
  • Icebreakers | Vezi conexiunile, experiențele și interesele comune.
  • Obține prezentări| Cere unei conexiuni comune să te prezinte contactului tău.
  • Lead-uri relevante | Găsește rapid alte lead-uri în aceeași companie și adaugă-le în lista ta de lead-uri Sales Navigator.

Înțelege cu adevărat conturile cheie

Află mai multe despre companiile din baza ta de date, astfel încât să poți lua legătura cu persoanele potrivite, la momentul potrivit și în contextul potrivite. Cu această integrare, vei vedea următoarele informații de pe LinkedIn Sales Navigator pe înregistrările companiei tale HubSpot:

  • Lead-uri recomandate | Cu cine din organizație ai conexiuni sau interese comune? Conectează-te și începe outreach-ul tău de vânzări
  • Conexiuni | Cu cine ești deja conectat în organizație, cui ai putea trimite un mesaj?
  • Funcționalități ale integrării
  • Interacționează cu contactele tale prin outreach personalizat
  • Trimite InMail direct din înregistrarea de contact HubSpot și găsește rapid alte lead-uri în aceeași companie, apoi adaugă-le în lista ta de lead-uri Sales Navigator.


Interacționează cu contactele tale prin outreach personalizat

  • Înțelege cu adevărat conturile cheie
  • Obține informații de pe LinkedIn Sales Navigator, cum ar fi lead-urile recomandate și conexiunile, pe înregistrările companiei tale HubSpot.

 

Suntem parteneri HubSpot Platinum de 10 ani și te putem ajuta să optimizezi și să automatizezi procesele din compania ta. Hai să ne cunoaștem! 

Solicită un demo pentru afacerea ta

Descarcă studiul