Content Hub-May-13-2024-12-22-39-5290-PM

HubSpot Content Hub: creează și gestionează întregul conținut pentru clienți și prospecți într-un singur loc

Publicat de: Adina Popescu

13 Mai 2024

HubSpot Content Hub: creează și gestionează întregul conținut pentru clienți și prospecți într-un singur loc
9:38

În marketing, lucrurile se desfășoară în ritm alert, de la planificarea campaniilor până la partea de execuție și modificările de ultim moment. De aceea, este important să te organizezi cât mai bine, să automatizezi cât mai multe procese și să ai toate livrabilele necesare într-un singur loc, de unde să le accesezi cu ușurință. Iar când vine vorba de automatizare, accesibilitate și gestionare eficientă a campaniilor, HubSpot este platforma pe care te poți baza de fiecare dată cu încredere.

Pentru a se adapta cât mai bine la nevoile utilizatorilor, HubSpot a lansat pe 3 aprilie 2024 noul Content Hub, cunoscut anterior sub numele de CMS Hub. Totodată, a lansat noua ofertă de Marketing+, sub forma unui pachet care include Marketing Hub și Content Hub. Descoperă în continuare cum te poate ajuta Content Hub să creezi și să gestionezi întregul conținut, atât pentru clienții potențiali, cât și pentru cei existenți.

Ce este Content Hub și care sunt funcționalitățile sale

Content Hub este un software de content marketing alimentat de inteligență artificială, care ajută specialiștii de marketing să creeze și să gestioneze conținutul pentru toate stadiile de comunicare cu clienții și prospecții. Pe lângă funcția de generare a conținutului bazat pe AI, Content Hub include instrumente de atragere a lead-urilor, un CMS scalabil, găzduire video și posbilitatea de a realiza podcasturi, testarea A/B, recomandări SEO, analiză și raportare avansate și multe altele.

Toate acestea au la bază o singură platformă, care îți permite să construiești experiențe de conținut cu adevărat remarcabile. Iată care sunt principalele funcționalități pe care ți le oferă Content Hub:

  • Creezi conținut relevant și personalizat

Rolul conținutului a evoluat în marketing dincolo de un simplu instrument de generare a leadurilor. Marketerii trebuie să creeze mai mult conținut decât oricând, să-l distribuie pe mai multe canale și să îl adapteze la diferitele etape din Buyer’s Journey, astfel încât acesta să fie extrem de personal și bine țintit. Experiența avută de fiecare prospect sau client poate fi una memorabilă atunci când conținutul oferit nu este unul generic, ci se mulează pe necesitățile și preferințele sale. 

Cu HubSpot Content Hub, poți crea conținut dinamic și personalizat, care se adapatează la nevoile audienței, stimulând implicarea și construind o relație strânsă cu brandul. Folosind analize relevante și date CRM pentru a optimizarea conținutul, poți realiza materiale care să atingă cu adevărat corzile sensibile.

  • Reinventezi conținutul utilizat

Ritmul în care ar trebui să creezi conținut în ziua de astăzi poate fi amețitor, ceea ce face să fie tot mai dificil să realizezi resurse de calitate, într-un timp rapid. HubSpot Content Hub te ajută să generezi formate suplimentare dintr-un singur material, fără a depune efort în plus. De exemplu, un articol de blog poate genera în doar câteva minute și alte materiale utile, pe care să le folosești în cadrul aceleiași campanii.

  • Menții vocea brandului

Știi deja cât de important este ca brandul pe care îl promovezi să aibă o voce distinctă, care să se regăsească în mod constant în fiecare comunicare. Menținerea unui tone of voice unitar poate fi o provocare, dar prin intermediul inteligenței artificiale poți genera conținut nou, care urmărește și utilizează vocea unică a brandului tău.

  • Ai un sistem de administrare a conținutului (CMS) scalabil

Îți dorești să crești vizibilitatea brandului și să generezi mai multe leaduri, totul într-un mod cât mai intuitiv și bine organizat? Construiește un website pentru afacerea ta cu software-ul CMS de la HubSpot, pentru a atrage trafic, a genera lead-uri și a crește vânzările.

  • Realizezi articole cu ajutorul AI

Știm cu toții că articolele cu adevărat profunde și personale sunt în continuare cele realizate de creatorii de conținut umani. Totuși, atunci când ești în criză de timp și dorești să postezi articole de blog simple, accesibile și în același timp bine documentate, poți să folosești și inteligența artificială. Chiar dacă articolele pot avea nevoie de unele modificări, vei reuși să schițezi mai ușor structura și o primă schiță, pe care ulterior doar să o dezvolți.

  • Gestionezi leadurile

Îți dorești să ai un sistem mai eficient de atragere și gestionare a leadurilor? Folosește formularele HubSpot pentru a obține datele clienților potențiali, iar ulterior sincronizează-le automat cu CRM-ul. Astfel, va fi mult mai simplu să înregistrezi informațiile fiecărui prospect și să îi urmărești traseul, până în momentul unei eventuale conversii.

  • Simplifici procesele cu HubSpot AI

Activitățile departamentului de marketing consumă deseori timp și efort, pe care le-ai putea aloca pentru a gândi strategii eficiente sau a veni cu noi idei de campanii și materiale. Prin urmare, de ce nu ți-ai automatiza munca, pentru a putea să te concentrezi mai mult pe zona creativă sau de strategie? Instrumentele pe bază de AI pot prelua o parte din responsabilitățile tale, inclusiv scrierea anumitor tipuri de conținut sau generarea rapoartelor.

  • Gestionezi mai ușor conținutul

Organizează și păstrează toate tipurile de conținut, actualizează și distribuie orice este necesar dintr-un singur loc, asigurându-te că fiecare membru al echipei are acces la materialele recente și relevante. Simplifică fluxul de lucru și menține-ți strategia de conținut în direcția dorită cu gestionarea centralizată a tuturor tipurilor de conținut.

  • Primești recomandări SEO

Un site bine creat, cu un conținut valoros, trebuie scos în evidență prin optimizările SEO. Acest element este important dacă îți dorești vizibilitate, iar în ziua de astăzi este mai important ca oricând să ai o prezență bună în mediul online. Folosind HubSpot, poți optimiza paginile site-ului și articolele de blog, cu sugestii și informații practice, pentru a obține o poziționare mai bună în motoarele de căutare.

  • Ai acces la analize și raportări avansate

Succesul oricărei inițiative de marketing trebuie să fie măsurat cu date concrete, din care să tragi concluzii utile pentru a îmbunătăți campaniile actuale sau viitoare. Când utilizezi HubSpot Content Hub, echipa ta beneficiază de analize de impact, care oferă suficiente date pentru un analist, dar sunt în același timp accesibile pentru toată lumea.

  • Oferi conținut pentru membri

Vrei să oferi clienților sau potențialilor clienți resurse exclusive, care nu sunt destinate publicului larg? Mergi cu un pas mai departe și creează conținut special pentru membri, care înseamnă o experiență cu adevărat personalizată pentru aceștia atunci când îți accesează site-ul. Poți face acest lucru prin instrumentele puse la dispoziție de HubSpot Content Hub.

  • Găzduiești videoclipuri și podcasturi

În prezent, resursele video se caută mai mult decât conținutul scris, întrucât sunt mai accesibile și mai interactive. HubSpot Content Hub îți oferă posibilitatea de a înregistra și încorpora conținut video și de podcast pe întregul tău site, în e-mailuri și în alte resurse pe care le realizezi.

  • Experimentezi cu A/B testing

De câte ori nu te-ai întrebat dacă un e-mail ar fi performat mai bine în cazul în care avea alt subiect sau alt tip de conținut? Când vine vorba de preferințele clienților, nu poți să ghicești întotdeauna ce va prinde, însă funcția de testare A/B îți permite să experimentezi și să tragi concluzii valoroase. Poți testa diverse variante ale paginilor și conținutului pentru a vedea ce funcționează în mod real. De exemplu, testarea A/B te ajută să creezi două versiuni ale unei pagini aflate la aceeași adresă URL pentru a vedea care dintre ele are performanțe mai bune. Jumătate dintre vizitatori vor vedea o versiune a paginii, în timp ce restul vor vedea versiunea alternativă. Poți compara performanța fiecărei versiuni în statisticile paginii, apoi poți selecta  variantă optimă, care va rămâne singura versiune live a paginii.

  • Încorporezi conținut

Multe companii au site-uri cărora le lipsește flexibilitatea și ușurința de utilizare, pentru a oferi experiențe cât mai bune. În același timp, migrarea sau refacerea unui site de la zero poate reprezenta o adevărată provocare - atât din punct de vedere al timpului, cât și al costurilor. Prin încorporarea conținutului, poți crea și personaliza conținutul în HubSpot și îl poți integra fără probleme în site-ul tău WordPress - nici măcar nu ai nevoie să fii un as în codare sau în proiectare de site-uri. Ai la dispoziție blocuri de conținut dinamice și o varietate de module, ceea ce duce la o experiență mai flexibilă și personalizată pentru vizitatorii paginii.

Vrei să afli mai mult despre cum să folosești HubSpot Content Hub pentru a-ți simplifica activitatea, a câștiga interesul prospecților și clienților, dar și a genera mai multe leaduri calificate? Suntem parteneri HubSpot Platinum de 10 ani și te putem ajuta să optimizezi și să automatizezi procesele companiei tale.

Solicită un demo pentru afacerea ta

Descarcă studiul