5-statistici-importante-aflate.jpg

5 statistici importante aflate din studiul State of Inbound 2015

Publicat de: Andreea Moisa

28 Oct 2015

De 7 ani, specialistii de la HubSpot analizeaza anual rata de adoptie a filosofiei de Inbound Marketing si modul de implementare a acestei metodologii in randul agentiilor de marketing si companiilor B2B, B2C si Non-profit.

Recent a fost lansat Raportul State of Inbound 2015, la care au participat 3.957 de specialisti de marketing si vanzari din peste 150 de tari. Din totalul respondentilor, doar 39% sunt clienti sau parteneri HubSpot.

Inbound 2015

Iata care sunt 5 din cele mai importante statistici aflate din acest raport:

  1. De 6 ori mai multi specialisti proveniti din companii cu pana la 25 de angajati, au afirmat ca au abordat filosofia de inbound marketing in 2015, in detrimentul tacticilor de marketing traditional.

Filosofia de Inbound Marketing este adoptata in acest an in special de companiile cu mai putin de 200 de angajati. Chiar daca Inbound Marketingul castiga tot mai mult teren, marketingul traditional este inca o tactica destul de folosita in randul companiilor mari, cu peste 200 de angajati.

Inbound 2015 companii

  1. Cresterea numarului de lead-uri si convertirea lor in clienti reprezinta cele mai importante prioritati in randul companiilor, indiferent de marime sau profil.

In raport se mentioneaza ca in cazul intreprinderilor mici si mijlocii, diferenta dintre primele 2 prioritati si restul este de 30%.

topul prioritatilor in functie de tipul companiilor

  1. Provocarea numarul 1 cu care se confrunta companiile cu peste 200 de angajati este dovedirea ROI-ului, urmata de asigurarea unui buget optim.

Tot din raport se constata ca respondentii care au obtinut un ROI pozitiv anul trecut au afirmat ca pentru anul 2015 au primit un buget de marketing mai mare.

inbound 2015 provocarea companiilor

  1. Companiile care folosesc Inbound Marketingul au de 3 ori mai multe sanse sa obtina o crestere a ROI-ului

Inca o data s-a demonstrat ca, indiferent de marimea companiei sau de marimea bugetului, companiile care folosesc metodologia de inbound marekting au inregistrat un ROI mai mare decat companiile care apeleaza la tactici intruzive de marketing.

Inbound 2015 roi inbound vs outbound

  1.  Marketerii care verifica de cel putin 3 ori pe saptamana indicatorii de performanta au cu 20% mai multe sanse sa genereze un ROI pozitiv

Potrivit datelor obtinute in urma studiului, s-a demonstrat ca respondentii care au inregistrat un ROI mai mare decat in anul precedent au analizat indicatorii de performanta de minim 3 ori pe saptamana.

Inbound 2015 roi analitics

Intregul raport Inbound 2015 este disponibil pe site-ul www.stateofinbound.com

Descarcă studiul