Platforma CRM aleasă este esențială pentru operațiunile și succesul fiecărei echipe din cadrul organizației tale. De aceea, în acest articol vom compara Zoho și HubSpot, două opțiuni CRM populare, pentru a te ajuta să simplifici procesul de evaluare.
Ambele soluții oferă o mare varietate de caracteristici și instrumente pentru toate echipele de front office. Diferențele încep să apară atunci când analizezi mai îndeaproape factori precum implementarea, asistența continuă și întreținerea.
Citește mai departe pentru a înțelege diferențele dintre HubSpot și Zoho, astfel încât să poți alege o soluție CRM potrivită pentru afacerea ta.
Ce face HubSpot?
HubSpot este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, fiind construită în așa fel încât să o poți personaliza pentru a răspunde nevoilor afacerii tale. HubSpot este un instrument ușor de folosit, cu care poți să începi gratuit, fiind în același timp suficient de flexibil pentru a-ți arhitectura întreaga afacere, fără timp pierdut pe partea de dezvoltare personalizată.
Cu aplicații de marketing, vânzări, gestionare a conținutului și servicii pentru clienți, HubSpot este conceput pentru a permite companiilor în creștere să funcționeze mai bine, astfel încât să se dezvolte mai bine.
Ce face Zoho?
Zoho este o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, adaptată nevoilor întreprinderilor mici și mijlocii. Interfața Zoho include instrumente CRM, cum ar fi automatizarea vânzărilor și a marketingului, asistență pentru clienți și help desk, gestionarea stocurilor, configurarea și raportarea produselor și analiza clienților.
Diferența de preț HubSpot vs Zoho
Pentru a te ajuta să înțelegi diferența dintre Zoho și HubSpot în ceea ce privește costul total al utilizatorilor și numărul de utilizatori pe care îi poți avea, am creat un tabel care ilustrează structura de preț mai bine.
HubSpot Starter CRM Sui vs. Zoho CRM Plus
HUBSPOT’S STARTER CRM SUITE |
ZOHO CRM PLUS |
|
O PLATFORMĂ CRM COMPLETĂ CARE INCLUDE SOFTWARE DE MARKETING, VÂNZĂRI, SERVICII PENTRU CLIENȚI ȘI OPERAȚIUNI. |
O PLATFORMĂ UNIFICATĂ DE CX CARE OFERĂ INSTRUMENTE PENTRU ECHIPELE DE VÂNZĂRI, MARKETING ȘI ASISTENȚĂ. |
|
Starting Price |
Începe de la $50/mo. |
Începe de la $69/user/mo. |
10 Users |
$250/mo. |
$690/mo. |
25 Users |
$625/mo. |
$1,725/mo. |
50 Users |
$1,250/mo. |
$3,450/mo. |
Lite Users |
Free |
$72/user/year |
Capacități
CRM-ul este baza procesului de vânzări. Acesta ar trebui să te ajute să fii organizat, să sporești eficiența, să oferi conducerii o direcție clară cu privire la modul de creștere a veniturilor și să se extindă odată cu creșterea organizației. Vezi cum se compară HubSpot și Zoho în ceea ce privește unele dintre cele mai importante capabilități CRM.
Putere și Flexibilitate
HubSpot este dedicat în mod unic ușurinței de utilizare și simplității pentru administratori, reprezentanți și manageri. În acest fel, petreci mai puțin timp (și mai puțini bani) pentru ca sistemul tău CRM să funcționeze așa cum ai nevoie. Clienții HubSpot au libertatea de a-și organiza și administra CRM-ul fără a fi nevoie să angajeze un administrator dedicat. Ai nevoie de o abordare mai sofisticată? Folosește obiecte personalizate pentru a-ți arhitectura CRM-ul într-un mod flexibil și intuitiv și importă fără probleme date cruciale de la terți. Prețurile HubSpot sunt potrivite/flexibile pentru întreprinderile care nu au un buget nelimitat.
În comparație cu o soluție completă și fără cusur, Zoho necesită un efort suplimentar pentru configurarea inițială și o întreținere recurentă pentru a evita obstacolele majore. Un utilizator G2 afirmă: "Programare defectuoasă, în special în cazul integrărilor de la terți. Uneori, programare dezordonată, care permite unele personalizări, dar nu permite altele. Asistența nu acordă atenție detaliilor și este nevoie de mai multe explicații pentru a primi asistența necesară. De asemenea, suportul poate dura zile sau chiar mai mult."
Adopția și ușurința de folosire
Spre deosebire de HubSpot, Zoho nu oferă aceeași calitate de asistență pentru clienții săi, asistența HubSpot fiind inclusă în toate planurile. Pentru o mai bună acoperire a suportului și o mai bună capacitate de reacție, clienții Zoho trebuie să plătească un procent suplimentar de 20-25% din contractul lor anual. Acest lucru înseamnă nu numai că trebuie să plătească pentru o caracteristică esențială pentru o bună funcționare a produsului, dar și că prețul va crește pe măsură ce afacerea crește. Abordarea HubSpot în ceea ce privește suportul pentru clienți plasează succesul clienților în centrul a tot ceea ce fac - HubSpot sunt foarte interesați să se asigure că partenerii lor primesc un produs complet. De aceea, se concentrează foarte mult pe experiența de onboarding, pe HubSpot Academy și pe echipa de Customer Success pe care o conduc intern.
O platformă all-in-one
În timp ce Zoho și-a dezvoltat în mare parte produsele intern, multe combinații necesită conexiuni sau integrări suplimentare pentru o sincronizare între diferite aplicații De exemplu, conectarea Zoho Desk și Marketing la CRM necesită stabilirea unor reguli de sincronizare și conectare similare unui serviciu terț sau a unei soluții de marketing. Deși aceste funcții și instrumente sunt unite sub un singur brand, infrastructura de bază este disparată - lăsând datele, canalele și echipele vulnerabile la o experiență fragmentată. Acest lucru poate adăuga fricțiuni care îți încetinesc echipa și îți perturbă capacitatea de a crea experiențe excepționale pentru clienți.
Scalare și Personalizare
Evaluatorii Gartner acordă calificative mai mici pentru Zoho CRM în general, dar se confruntă cu provocări specifice atunci când vine vorba de integrare și implementare. În ciuda faptului că a fost dezvoltat în mare parte in-house, Zoho a fost mai lent în a inova funcțiile care ar ușura aceste puncte dificile - cum ar fi conectivitatea imediată a datelor între aplicații. Zoho dispune de o suită extinsă de produse pentru a te ajuta să îți personalizezi pachetul tehnologic, dar acest lucru poate introduce și mai multe fricțiuni în procesarea existentă. Mai multă fricțiune înseamnă mai mult timp petrecut pentru configurarea de bază, ceea ce te poate împiedica să îți optimizezi procesele.
Ecosistem
În timp ce o platformă CRM cu costuri reduse, precum Zoho, poate părea un pariu sigur, Zoho nu dispune de un ecosistem care să deservească toți clienții globali și o gamă largă de produse, lăsând multe întreprinderi cu un sprijin limitat. În plus, abordarea pe cont propriu creează procese cu erori și o raportare mai puțin fiabilă. Și, de îndată ce strategia ta se schimbă, ai nevoie din nou de ajutor din partea celor pe care te-ai bazat pentru configurare.
Suport care scalează împreună cu tine
G2 nu numai că acordă HubSpot o notă mai mare decât Zoho pentru "Calitatea suportului", dar și pentru "Ușurința de a face afaceri cu" și "Direcția produsului" - în plus, HubSpot triplează Zoho în ceea ce privește recenziile favorabile. Utilizatorii Zoho care nu dispun de mecanisme puternice de asistență trebuie să fie mai autosuficienți pentru a obține valoare din produsul lor, creând o fricțiune care face ca parteneriatul dintre utilizator și furnizor să fie mai puțin pozitiv. Acest lucru ar trebui să dea de gândit întreprinderilor în evaluarea viabilității pe termen lung a soluției.
Ce spun clienții?
HubSpot a câștigat premiul pentru cel mai bun software CRM în 2021, acordat de Finances Online, și primește în mod constant distincții de la o varietate de surse foarte apreciate.
HubSpot este un software puternic prin care poți să îți dezvolți afacerea, indiferent de dimensiune sau domeniu. Iată câțiva dintre clienții noștri care au ales HubSpot pentru dezvoltarea afacerii lor:
Află mai multe despre cum te putem ajuta să folosești HubSpot la potențialul său maxim!