Care crezi că este viitorul în marketing? Cum va arăta content marketingul în următorii ani? Trăim într-o societate axată pe consum, iar majoritatea dintre noi cumpărăm povești și consumăm informații pentru a ne îndeplini nevoia de a ne simți mintea conectată și ocupată.
Procesul de învățare este unul accelerat, iar conferințele sunt unele dintre cele mai populare metode de a împărtăși informații și de aduce împreună specialiștii interesați de anumite domenii.
La astfel de evenimente are loc un networking intens, se creează noi legături și proiecte, iar oamenii au ocazia de a ieși din mediul lor confortabil virtual pentru a se alătura comunităților pe care le urmăresc și din care vor să facă parte.
Din această categorie face parte și WeContent, un concept nou de conferință în România centrată în jurul unei nișe care se dezvoltă foarte puternic: Content Marketingul. Dacă în ultimii 5-7 ani crearea de conținut reprezenta un element ”nice to have” pe lângă strategiile efective de creștere a vânzărilor din orice companie, acum acesta a intrat în centrul atenției.
WeContent este evenimentul dedicat exclusiv Content Marketingului, iar noi suntem bucuroși să fim parteneri ai acestei conferințe de top din domeniu. Anul acesta WeContent se va desfășura pe datele de 7 și de 8 noiembrie. Prima zi va conține conferințe despre crearea de conținut și comunități pentru mobilizarea consumatorilor, modul de construire a unui brand, obiceiuri SEO, sau despre cum să devii un B2B Content Marketing Rockstar.
A doua zi este dedicată cursurilor practice. Jon Wuebben (CEO @ ContentLaunch) va ține un training practic despre ”The future of content marketing. Staying ahead of the game”, Sonja Jefferson (Author, Content Strategist) va împărtăși informații despre cum să ”Power up your content efforts to generate better results”, iar Jon Burkhart (Author&Content Strategist) va condimenta evenimentul cu un topic foarte interesant: ” Firecracker Storytelling: Creating Wildly Loyal Fans with Brave, Ballsy Content”.
Așadar ne așteaptă 2 zile intense și extrem de interesante în care vom dezbate subiectul nostru preferat: Content Marketingul. Ca agenție de Inbound Marketing vom fi prezenți la eveniment și ne veți găsi cu siguranță în primele rânduri. În calitate de supporting partners ai WeContent, am creat împreună cu aceștia un Studiu de piață despre Content Marketing în România 2019.
Pregătește-te pentru conferință fiind la curent cu ultimele noutăți despre cum abordează companiile românești generarea și promovarea de conținut unic. Descarcă Studiul de Piață de aici și vei descoperi, de exemplu, faptul că 50% din companiile participante la studiu urmăresc să investească în 2020 circa 11-25% din bugetul de marketing. Deci, ne vedem la WeContent pe 7 și 8 noiembrie?
Beans United - prima agenție de Inbound Marketing din România
Agenția Beans United a fost înființată în 2014 de Andreea Moisa, care și-a dorit să aducă pe piața românească un nou tip de marketing, unul mai puțin intruziv, orientat către client și bazat pe conținut diversificat și personalizat: inbound marketing. Pentru asta, Andreea a dezvoltat încă de la început un parteneriat cu cei de la Hubspot, creatorii inbound marketingului, iar rezultatele nu au întârziat să se vadă. Prin muncă susținută, creativitate și înțelegere a nevoilor clienților săi, Beans a devenit un nume important în industrie, stând astăzi în spatele campaniilor pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din România.