solutii-marketing-sales-hubspot-BeansUnited

Soluții gratuite de la Hubspot - cum te ajută în această perioadă cea mai mare platformă de marketing automation

Publicat de: Adina Popescu

8 Apr 2020

Dacă deja ai lucrat până acum cu soluția de marketing Hubspot, știi deja că soluțiile oferite de aceștia sunt gândite cu focus pe nevoile specialiștilor în marketing și vânzări, astfel încât toate etapele unei campanii să poată fi parcurse simplu și cu transparență. Dacă încă nu ai încercat platforma, este momentul perfect să afli mai multe despre funcțiile sale.

HubSpot îți pune în prezent la dispoziție instrumente gratuite, utile în procesul de marketing și de vânzare. Cu ajutorul acestora vei observa că strategia ta de Inbound Marketing - așa cum au detaliat-o specialiștii Beans United în articolul Cum creezi o strategie completă de Inbound Marketing - poate fi ușor monitorizată și condusă pas cu pas prin procese automate și bine structurate, de la atragerea publicului țintă, până la transformarea acestuia în client final.


Iar pentru că platforma de marketing Hubspot știe cât este de important să ne putem baza unii pe alții în această perioadă, oferă o serie de instrumente gratuite de marketing și sales, despre care îți vom povesti în continuare:

1. Ședințe mai simple prin Hubspot Meetings

Ședințele și întâlnirile online erau o necesitate și până acum, dar în momentul de față ele devin principala cale de comunicare cu partenerii, clienții și colegii.

Platforma de marketing automation Hubspot te ajută să stabilești mai ușor întâlniri cu prospecții, sincronizându-ți calendarul din Google sau Office 365, pentru o imagine clară asupra intervalelor pe care le ai disponibile. Renunți astfel la schimbul interminabil de e-mailuri cu prospecții și le permiți acestora să programeze automat întâlniri online, în funcție de disponibilitatea ta.

instrument gratuit de marketing hubspot meetings - BeansUnited

Poți trimite linkurile pentru ședințe către prospecți, iar aceștia vor vizualiza detalii despre programul întregii echipe, în eventualitatea în care doresc să discute cu un anumit consultant de vânzări sau au o preferință legată de intervalul orar în care să se desfășoare întâlnirea. 

La final, cu ajutorul funcționalităților din platforma de marketing automation Hubspot, vei avea o bază de date cu prospecții care programează întâlniri si sunt înregistrați.

Citește și: Portretul clientului ideal - cum creionezi Buyer Persona

2. Înregistrare și creare video în Hubspot CRM

Ai posibilitatea de a-ți înregistra activitatea de pe ecranul laptopului, în timp ce explici ceea ce faci, dar poți folosi și camera computerului pentru a te filma vorbind. Video-ul poate fi trimis pe e-mail prospecților, sub forma unui mesaj video. Persoana care primește mesajul trebuie doar să dea click pe imaginea din e-mail și ajunge automat într-un landing page, unde va urmări filmarea. Videoclipurile trimise pe e-mail sunt înregistrate în CRM, astfel încât să vizualizezi cine a deschis mesajul și cine a dat click pe imagine.

De altfel, prin platforma de marketing Hubspot te poți folosi de conținut video, pentru a facilita procesul de vânzare:

instrument gratuit creare video hubspot crm

3. Trimiterea cotațiilor, la un click distanță

Platforma de marketing automation Hubspot te ajută să creezi și să trimiți cotațiile, permițându-ți chiar să centralizezi semnăturile electronice și plățile. Ai posibilitatea de a-ți adăuga logo-ul și de a personaliza din punct de vedere stilistic cotația, fără să pierzi timp suplimentar pentru asta.

platforma de inbound marketing automation Hubspot

Prospecții tăi se vor bucura astfel de un proces mai rapid și mai simplu de vânzare, obținând cotațiile instantaneu și fiindu-le ușor să ia o decizie în favoarea produsului tău. Datorită faptului că Hubspot integrează și partea de semnătură electronică și plată, fiecare prospect poate achita serviciile sau produsele cu cardul, printr-un simplu click. 

Procesul de vânzare este ușurat, clientul e mulțumit, iar compania ta funcționează mai eficient ca oricând. Ai toate informațiile într-un singur loc, eviți erorile cauzate de folosirea mai multor software-uri și câștigi timp prețios, pe care îl poți investi în vânzări.

Citește și: Ghidul începătorului pentru Generarea de Leaduri Inbound

4. Hubspot Free CRM - ai acces gratuit la funcții esențiale în orice proces de vânzare:

Pe lângă instrumentele de mai sus, platforma de marketing automation Hubspot îți oferă și alte facilități de care merită să profiți pentru a-ți fluidiza vânzările, a obține o imagine de ansamblu și a comunica mai bine cu prospecții și clienții:

tooluri marketing automation hubspot - BeansUnited

Vei duce la bun sfârșit orice strategie de marketing cu ajutorul unui CRM integrat cu instrumente utile și - mare atenție - gratuite. Vei avea la dispoziție funcții de e-mail marketing, live chat, formulare, anunțuri&reclame, raportare și colectare rapidă a datelor, fără a mai fi necesară codarea. Odată ce ai instrumentele potrivite prin care colectezi și analizezi datele, precum și cele prin care comunici cu clienții, poți înțelege mai simplu ce caută prospecții tăi, ce pagini îi atrag și ce îi determină să încheie procesul de vânzare.

Se spune că orice criză poate genera de fapt oportunități, atâta timp cât prezența de spirit ne ajută să luăm deciziile corecte. În marketing, momentul de față ne provoacă să găsim noi moduri de a ajunge la prospecți, de a comunica și de a conduce afacerile spre succes. Iar pentru că orice criză se traversează mai ușor alături de partenerul potrivit, platforma de marketing Hubspot își propune ca și în contextul actual să rămână un partener de bază, să ne inspire și să ne permită să mergem mai departe.

Dacă îți dorești să profiți de avantajele Hubspot și să construiești o strategie eficientă de inbound marketing, bazată pe cele mai eficiente instrumente din piață, hai să ne cunoaștem. Tu ne vei povesti mai multe despre produsele și serviciile companiei tale, iar noi vom găsi ideile și forma perfectă pentru a-ți aduce clienții mai aproape.

Descarcă studiul