Alegerea platformei potrivite de vânzări și CRM este fundamentală pentru succesul afacerii tale. În acest articol vom compara două dintre cele mai bine cotate platforme CRM - HubSpot și Salesforce - pentru a te ajuta să alegi platforma potrivită pentru organizația ta.
Deși există multe opțiuni CRM pe piață, HubSpot și Salesforce sunt considerate în mod constant cele mai bune platforme CRM.
Ambele platforme oferă echipelor mari de vânzări o soluție robustă, care se poate extinde odată cu dezvoltarea companiei. Cu toate acestea, diferențele încep să apară atunci când analizezi modul în care au fost construite ambele platforme și modul în care această fundație contribuie la ușurința de utilizare și adopție.
Citește mai departe pentru a înțelege mai bine diferențele dintre HubSpot și Salesforce, astfel încât să poți alege CRM-ul potrivit pentru creșterea afacerii tale.
1. Ce face HubSpot?
2. Ce face Salesforce?
3. Diferența de preț dintre Salesforce și HubSpot
4. Capacități
5. Ce spun clienții?
Ce face HubSpot?
HubSpot este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, care ajută companiile să se dezvolte mai bine cu ajutorul unui software de vânzări, servicii, marketing și gestionare a conținutului. HubSpot oferă o sursă unică de informații care permite echipelor tale să își aprofundeze relațiile cu clienții și să ofere o experiență de top. HubSpot a fost construită intern pe o singură bază de cod, ceea ce înseamnă că beneficiezi de o experiență unificată, mai ușor de adoptat și de utilizat de către echipa ta.
O prezentare generală a Sales Hub
Sales Hub este construit în cadrul platformei CRM HubSpot. Acesta include obiecte personalizate, software de engagement în vânzări, instrumente CPQ, inteligență de conversație și analize puternice de vânzări pentru a ajuta echipele să lucreze mai eficient, să economisească timp și să crească veniturile.
Ce face Salesforce?
Salesforce este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, cu aplicații pentru vânzări, servicii, marketing și multe altele, care ajută la apropierea dintre clienți și companii. Salesforce a fost construit prin achiziții, ceea ce înseamnă că experiența și conexiunile pot fi diferite în funcție de produsele pe care le folosești. Din acest motiv, Salesforce poate prezenta o curbă de învățare mai abruptă și poate necesita mai multe resurse de administrare sau un buget mai mare pentru ca sistemele să funcționeze împreună.
O prezentare generală a Sales Cloud
Sales Cloud este un CRM de vânzări all-in-one care reunește instrumente de automatizare a vânzărilor, raportare, gestionare a contractelor și multe altele.
Sales Cloud permite întreprinderilor să gestioneze potențialii clienți, să urmărească progresul și să automatizeze procesele de vânzare.
Diferența de preț dintre Salesforce și HubSpot
Pentru a te ajuta să înțelegi diferența dintre HubSpot și Salesforce în ceea ce privește costul total, am ales să defalcăm cheltuielile comune.
Diferențe între plata pentru locuri
HubSpot include toate funcțiile de care ai nevoie în prețul anunțat, iar tu plătești doar pentru locurile suplimentare care generează venituri. Locurile gratuite sunt disponibile pentru membrii echipei care au nevoie de vizibilitate în cadrul afacerii, cum ar fi raportarea, fără niciuna dintre funcționalitățile de zi cu zi ale instrumentelor de vânzări.
Salesforce percepe taxe pentru fiecare utilizator și necesită add-on-uri plătite pentru caracteristicile esențiale. Alinierea echipelor de marketing și de vânzări, oferirea vizibilității executivelor în ceea ce privește raportarea sau chiar permiterea reprezentanților tăi să opereze într-un inbox comun va costa în plus.
Costurile software-ului de vânzări pentru o echipă de 50 de persoane
HUBSPOT SALES HUB ENTERPRISE PRICING |
SALESFORCE SALES CLOUD ENTERPRISE PRICING |
|
EXPENSE |
||
List Price |
$6,000/mo for 50 paid users |
$7,500/mo for 50 users |
Licensing Costs |
Pay $120/mo for each additional paid user |
Pay $25 - $150 per additional user depending on package |
Implementation |
Flat rate of $3,000 for Enterprise onboarding. Additional technical consulting services available for additional fees |
Salesforce offers a ‘Jump-Start’ implementation for $5,000 |
Platform Maintenance |
Enjoy a seamless platform built on one code base |
Set-up and maintain connectors for multi-cloud integrations 20 work hours to configure, with regular updates ($5,000) |
Outbound Calling Software |
Included in all plans. Calling limits apply (2,000 minutes per user/mo for Enterprise); not available in all countries |
Calling and Logging $40/user/mo (for 1,000 minutes) |
Sales Engagement Software |
Included with Enterprise:
|
Salesforce Engage ($50/user/mo), and High Velocity Sales with Salesforce Inbox (listed below) |
Conversation Intelligence and Call Coaching Software |
Included with Enterprise: 1,500 transcription hours per account/mo. Additional capacity available for purchase |
High Velocity Sales ($75/user/mo) includes Einstein Call Coaching, Salesforce Inbox, sequences, and queues |
Customer Support Costs |
Phone and email support included for all Professional and Enterprise plans |
20% of net-cost for phone support and 24/7 coverage 30% of net-cost for additional feature access |
TOTAL |
||
Estimated Total Cost for 1 Year for a team of 50 |
$75,000 |
$236,800 |
Capacități
CRM-ul este baza procesului de vânzări. Acesta ar trebui să te ajute să te organizezi, să sporești eficiența, să oferi conducerii o direcție clară cu privire la modul de creștere a veniturilor și să se extindă odată cu evoluția organizației. Iată cum se compară HubSpot și Salesforce în ceea ce privește unele dintre cele mai importante capacități CRM.
Controlul total și flexibilitatea
HubSpot este dedicat în mod unic ușurinței de utilizare și simplității pentru administratori, reprezentanți și manageri. În acest fel, petreci mai puțin timp (și mai puțini bani) pentru ca sistemul tău CRM să funcționeze așa cum îți dorești. Ai libertatea de a-ți organiza și administra CRM-ul fără a fi nevoie să apelezi la un administrator dedicat. Ai nevoie de o abordare mai sofisticată? Folosește obiecte personalizate pentru a-ți arhitectura CRM-ul într-un mod flexibil și intuitiv pentru și importă fără probleme date cruciale de la terți în CRM. Prețurile HubSpot sunt potrivite pentru întreprinderile fără un buget nelimitat.
Implementarea și întreținerea Salesforce necesită administratori experimentați și bine pregătiți. Majoritatea clienților Salesforce trebuie să apeleze la o agenție de consultanță, să angajeze unul sau mai mulți administratori cu normă întreagă (cu un salariu mediu de 77.503 dolari, conform Glassdoor) sau să îi facă pe angajații actuali să devină administratori Salesforce.
Putere și funcționalitate
HubSpot CRM combină o experiența de utilizare cu puterea unei întreprinderi. Sales Hub oferă servicii de gestionare a contactelor, analiză și automatizare a vânzărilor, gestionare a portofoliilor și multe altele. Mii de companii B2B în creștere din segmentul mediu de piață, branduri de întreprindere și unicorni cu creștere rapidă au încredere în produsele Sales Hub pentru a le însoți în procesul de creștere.
Salesforce oferă o personalizare infinită pentru companiile care au suficienți administratori și dezvoltatori pentru a configura procese complexe. Acestea includ gestionarea contactelor de top, tablouri de bord, analize, gestionarea pipeline-ului, automatizarea vânzărilor, previziuni și multe altele. Vei primi o gamă largă de produse puternice, potrivite pentru afaceri de toate dimensiunile.
Ușurința de utilizare și de adoptare
HubSpot oferă o experiență de utilizare elegantă, optimizată pentru lucrurile pe care clienții le fac în fiecare zi. Prin combinarea unor caracteristici puternice cu cu un UX intuitiv, HubSpot este iubit atât de administratori, cât și de utilizatorii finali. Și acesta este motivul pentru care HubSpot este clasat în mod constant ca fiind cel mai ușor de utilizat software CRM și B2B, adoptarea de către reprezentanți fiind deseori citată ca un beneficiu cheie în rândul utilizatorilor HubSpot. Ca urmare, clienții care fac trecerea la HubSpot observă adesea o îmbunătățire a calității datelor lor. Atunci când sunt asociate cu funcțiile puternice de raportare și automatizare, datele de înaltă calitate oferă administratorilor o mai mare vizibilitate asupra sănătății generale a afacerii lor.
Salesforce este incredibil de puternic, cu o raportare robustă care poate fi personalizată la nesfârșit. Această personalizare poate dura mult timp pentru a fi implementată și necesită instruire pentru a fi stăpânită. Utilizatorii G2 au clasat HubSpot peste Salesforce în ceea ce privește ușurința de configurare și administrare.
O platformă all-in-one
Platforma CRM HubSpot și hub-urile de vânzări, marketing, management de conținut și servicii au fost construite de HubSpot de la zero. Rezultatul este o experiență de utilizare unificată și consecventă, în care datele, rapoartele și instrumentele individuale sunt similare și funcționează în mod armonios unele cu altele.
Salesforce oferă mai multe produse și instrumente, dar această amploare poate avea un cost în ceea ce privește ușurința de utilizare și întreținerea. Platforma lor a crescut prin achiziții precum Pardot, ceea ce poate crea o experiență de utilizare mai puțin integrată pentru clienți. Atunci când sistemele tale sunt mai puțin integrate între ele, datele, canalele și echipele tale devin dezordonate. Rezultatul este că experiența clienților tăi poate avea de suferit.
HubSpot și Salesforce sunt platforme CRM. Ambele oferă un CRM împreună cu toate instrumentele de care au nevoie echipele de front office, inclusiv instrumente de vânzări, marketing, gestionare a conținutului și servicii. Dar au fost construite în mod diferit. Alegerea unui CRM all-on-one pe care echipele tale să îl folosească nu numai că va unifica munca și datele, dar va crea și o experiență end-to-end mai bună pentru clienți.
Vânzări și personalizare
HubSpot nu sacrifică puterea pentru ușurința de utilizare. Poți personaliza HubSpot pentru a răspunde nevoilor afacerii tale, fără a complica lucrurile - și îl poți extinde cu grație, fără luni de muncă de dezvoltare personalizată. HubSpot oferă o structură de date flexibilă pentru CRM-ul tău cu obiecte personalizate, astfel încât implementările personalizate sunt o joacă de copii. Poți să rămâi agil pe măsură ce te extinzi, adaptându-te cu ușurință la orice.
Salesforce oferă o personalizare infinită pentru cele mai complexe organizații. Dar CRM-urile mai puțin integrate devin greoaie cu cât adaugi mai mulți utilizatori, date și procese. Acest lucru te poate încetini exact atunci când ai nevoie să accelerezi. Acest nivel de personalizare permite previziuni nuanțate și dashboards de raportare. Cu toate acestea, caracteristicile menționate pot necesita mai mult suport administrativ și resurse de dezvoltare, ceea ce poate îngreuna schimbarea și adaptarea instanței Salesforce.
Atât HubSpot, cât și Salesforce oferă software puternic pentru întreprinderile care se dezvoltă rapid. Pe măsură ce o afacere evoluează, este important ca CRM-ul tău să fie capabil să crească și să se schimbe odată cu nevoile afacerii tale. Ținând cont de acest lucru, este esențial să ai flexibilitatea și controlul de a-ți personaliza CRM-ul.
Ecosistem
Marketplace-ul de aplicații HubSpot are aceeași abordare față de integrările de la terți ca și față de propriul software - concentrându-se puternic pe putere, ușurință în utilizare și calitate. Instalarea și configurarea integrărilor prin intermediul marketplace-ului este simplă, cu peste 500 de aplicații și integrări, dintre care multe sunt integrări native (construite de HubSpot).
Salesforce's AppExchange este cea extinsă piață de aplicații CRM, oferind o mare varietate de opțiuni pentru diferite cerințe. AppExchange este modalitatea rapidă și ușoară de a extinde Salesforce cu peste 3.400 de aplicații și integrări.
Atât HubSpot, cât și Salesforce oferă funcționalități suplimentare excelente prin intermediul unui ecosistem robust de aplicații. Ambele oferă API-uri deschise și instrumente pentru dezvoltatori pentru a te ajuta să îți adaptezi CRM-ul la compania ta.
Suport care scalează împreună cu tine
HubSpot investește în succesul tău încă din prima zi. Echipele de suport sunt disponibile pentru toți clienții - cu suport telefonic și prin e-mail fără costuri suplimentare pentru clienții Pro și Enterprise - însemnând că nu vei plăti mai mult pentru asta pe măsură ce te dezvolți. HubSpot Academy, este clasată în mod constant ca fiind una dintre cele mai bune platforme de învățare online din lume, fiind, de asemenea, disponibilă gratuit.
Salesforce percepe 20% din prețul net al contractului pentru asistență de primă clasă 24/7, în timp ce accesul la funcții suplimentare costă 30% din prețul net al contractului. În cazul prețurilor procentuale, pe măsură ce crește numărul de locuri și funcții suplimentare, va trebui să plătești mai mult pentru aceeași asistență. Atunci când alegi un plan de asistență Salesforce, trebuie să estimezi cu atenție de cât de mult ajutor va avea nevoie echipa ta.
Ce spun clienții?
HubSpot a primit premiile G2's top 100 Software Sellers și Best Software Awards pentru 2021.
HubSpot este un software puternic prin care poți să îți dezvolți afacerea, indiferent de dimensiune sau domeniu. Iată câțiva dintre clienții noștri care au ales HubSpot pentru dezvoltarea afacerii lor:
Află mai multe despre cum te putem ajuta să folosești HubSpot la potențialul său maxim!