bg-img-dk

INBOUND24: Inovații HubSpot pentru profesioniștii din marketing și vânzări

Publicat de: Adina Popescu

16 Oct 2024

INBOUND24: Inovații HubSpot pentru profesioniștii din marketing și vânzări
8:21

INBOUND este un eveniment major pentru orice profesionist din domeniul marketingului și al vânzărilor - o conferință dinamică, organizată de HubSpot cu scopul de a explora cele mai recente tendințe și tactici în marketing, vânzări și AI. Cu speakeri renumiți, demonstrații despre produse HubSpot și ateliere practice, evenimentul atrage anual public din întreaga lume.

Ca parteneri HubSpot de peste 10 ani, timp în care am ajuns la statutul de partener Platinum, nu am putut lipsi de la INBOUND 24. Colega noastră Liana Cuța - Marketing & Sales Automation Consultant, ABH Business Unit Director la Beans United, ne-a reprezentat la conferință și s-a întors cu o multitudine de insight-uri și idei pe care ți le vom împărtăși. De la modul în care inteligența artificială îți poate susține afacerea, până la îmbunătățirea funcțiilor HubSpot, viitorul marketingului sună cât se poate de bine. Hai să vedem însă ce este nou și ce poți aplica pentru propria ta afacere.

img-3

Breeze AI - asistentul digital dezvoltat de HubSpot

Breeze AI este soluția de inteligență artificială pe care HubSpot o introduce pentru a simplifica și eficientiza toate aspectele platformei sale. Acesta include o serie de instrumente inteligente, cum ar fi Breeze Copilot și Breeze Agents, care te ajută să lucrezi mai eficient, în timp ce Breeze Intelligence transformă datele tale în informații valoroase. Iată cum poți să-ți simplifici procesele de marketing și vânzări folosind noile funcții AI oferite de HubSpot:

  • Breeze Copilot este un asistent virtual integrat perfect în platforma HubSpot, fiind proiectat pentru a simplifica fluxurile de lucru și a spori productivitatea. Rolul său este să îți fie alături la fiecare pas: generează conținut, sumarizează emailuri și rapoarte, analizează informații despre clienții potențiali și chiar se ocupă de diverse taskuri de bază în CRM. Astfel, ai propriul tău asistent personal, care automatizează o serie de activități ce presupun efort și timp, sugerându-ți totodată soluții și optimizări. În plus, Breeze Copilot integrează în siguranță toate datele tale, oferindu-ți un nivel ridicat de securitate.
  • Breeze Agents reprezintă instrumente care automatizează sarcinile repetitive, astfel încât să te poți concentra pe strategiile complexe, cu impact major pentru afacerea ta. economisindu-ți timp și energie. Fiecare agent se concentrează pe un aspect esențial al activității tale. De exemplu, Social Media Agent automatizează crearea postărilor personalizate pentru diverse platforme, precum Facebook, LinkedIn, Instagram și X. Content Agent generează rapid articole de blog, landing pages și alte materiale, pe baza conținutului existent și ținând cont de tone of voice-ul brandului tău. Prospecting Agent creează strategii personalizate de contactare a potențialilor clienți, automatizând procesul de identificare și contactare a leadurilor. Customer Agent gestionează cererile de asistență obișnuite și redirecționează problemele complexe către echipa ta de suport, pentru servicii de calitate superioară.
  • Breeze Intelligence este un alt instrument care îți va simplifica activitatea. Acesta integrează datele HubSpot și le transformă în insight-uri acționabile, facilitând înțelegerea comportamentului cumpărătorilor și a intențiilor acestora. Cu un set de date extins, care include peste 200 de milioane de profiluri de cumpărători și companii, Breeze Intelligence îți oferă informațiile necesare pentru o gestionare eficientă a CRM-ului.

img-1

Content Remix - diversificarea și eficientizarea conținutului

Una dintre marile provocări ale companiilor este crearea conținutului pe multiple canale, având în vedere că în ziua de azi o afacere trebuie să fie prezentă pe diverse platforme, cu multiple tipuri de conținut. Iar asta înseamnă timp, efort și bani. 

HubSpot răspunde acestei nevoi cu Content Remix, o funcție ce permite generarea și reutilizarea conținutului în diferite formate, precum landing pages, ad-uri PPC, postări social media, imagini, video, podcasturi și studii de caz. Această inovație reduce semnificativ timpul și resursele necesare pentru a crea conținut multimedia eficient.

img-2

Iar pentru că am amintit de podcasturi, HubSpot face producția de podcasturi mai accesibilă prin transformarea conținutului scris în episoade ușor de urmărit. Noile funcționalități adaugă pagini auto-generate pentru podcasturi și transcrieri automatizate, oferind în același timp noi instrumente de analiză pentru a monitoriza engagementul audienței.

Postarea video-urilor pe YouTube direct prin HubSpot

Pe lângă introducerea Breeze AI, zona de Marketing Hub a platformei HubSpot vine cu o serie de îmbunătățiri și funcționalități noi. Printre acestea se află și faptul că poți publica și gestiona conținutul video de pe YouTube direct din HubSpot, integrând strategia de video marketing într-un mod mult mai eficient. 

De asemenea, poți urmări performanța videoclipurilor și ajusta strategia pentru a maximiza implicarea publicului. Ce înseamnă asta pentru tine? Dintr-o singură platformă poți gestiona tot conținutul pe care îl creezi pentru afacerea ta, astfel încât totul să fie mult mai intuitiv.

img-4

Lead scoring bazat pe AI

Ți se pare o provocare să decizi care sunt leadurile care se califică pentru procesul final al vânzării, astfel încât agenții tăi de sales să lucreze mai eficient? HubSpot a găsit o soluție inteligentă și pentru această problemă. Lead scoring-ul este acum mai precis și mai inteligent, întrucât HubSpot folosește algoritmi AI pentru a evalua automat lead-urile și a le prioritiza pe cele care sunt cel mai probabil să încheie vânzarea.

O astfel de funcție îți va ajuta echipele de marketing și vânzări să se concentreze pe cele mai promițătoare oportunități, optimizând eficiența și rezultatele campaniilor. Vei putea trimite mesaje mai bine țintite și îți vei segmenta mult mai simplu - și mai precis - baza de clienți potențiali.

img-5

Integrarea formularelor dinamice

Orice landing page bine creat are și un formular care colectează datele lead-urilor, iar HubSpot a îmbunătățit și această funcție. Folosind noul editor de formulare, poți îmbunătăți experiența utilizatorilor, ceea ce înseamnă că ai oportunitatea de a atrage mai multe leaduri. Odată cu completarea unui formular, utilizatorul va fi direcționat cu mai multă precizie, în funcție de răspunsurile sale.

Formularele vor fi de asemenea mai dinamice, cuprinzând mai mulți pași, în funcție de necesitățile campaniilor tale. În plus, pot fi personalizate până la cel mai mic detaliu, astfel încât să se integreze cât mai bine cu identitatea de brand a afacerii tale. 

Îmbunătățirea conversiilor din Google

Odată cu eliminarea progresivă a obligativității cookie-urilor, companiile întâmpină dificultăți în urmărirea comportamentului utilizatorilor și optimizarea strategiilor de promovare. HubSpot vine în întâmpinarea acestei provocări, oferind posibilitatea de a trimite date utile, în deplină siguranță. 

Această inovație ajută la îmbunătățirea reclamelor și optimizarea strategiilor PPC, totul în conformitate cu reglementările de confidențialitate. Rezultatul? Costuri mai mici pentru conversie și campanii mai eficiente.

Toate funcțiile de mai sus reprezintă doar o parte din îmbunătățirile HubSpot, menite să ofere o experiență de utilizare mai simplă, mai eficientă și mai profitabilă. Iar într-o lume a tehnologiei și a vitezei, merită să adopți astfel de instrumente, care te ajută să câștigi timp, să creezi campanii mai bine țintite și să comunici personalizat cu potențialii tăi clienți. 

Dacă vrei să utilizezi și tu noile funcții HubSpot și să îți automatizezi procesele de marketing și vânzări, suntem aici pentru a te ajuta. Ia chiar acum legătura cu noi și hai să vedem ce putem face pentru afacerea ta!

img-7

Descarcă studiul

Categorii:
Inbound Marketing