art-1.3

ActiveCampaign vs HubSpot

Publicat de: Mihai Mariș

28 Iun 2023

Afacerile în creștere au nevoie de o platformă care să țină pasul cu dezvoltarea lor și care să le ofere puterea și flexibilitatea de a crea cea mai bună experiență posibilă pentru clienții lor. În acest articol vom compara modul în care HubSpot și ActiveCampaign se poziționează atunci când vine vorba de crearea unor experiențe încântătoare pentru clienți.

Există multe platforme care promit să ajute întreprinderile să perfecționeze experiența clienților. Însă multe dintre ele oferă soluții incomplete, având nevoie de asamblarea unui pachet tehnologic format din diverse soluții punctuale care sunt greu de gestionat și chiar mai greu de securizat.

HubSpot și ActiveCampaign facilitează obținerea unui control strâns asupra experienței clienților, gestionând marketingul, vânzările și serviciile dintr-un singur loc central - fără complexitatea inutilă a platformelor vechi.

Citește mai departe și vezi care sunt diferențele dintre cele două produse, astfel încât să faci alegerea potrivită pentru afacerea ta!


1. Ce trebuie să știi despre HubSpot
2. Ce trebuie să știi despre ActiveCampaign
3. Marketing Automation
4. Raportare
5. Flexibilitate și Scalare
6. E-mail Marketing
7. Ads și Social Media
8. Vânzări și CRM
9. HubSpot te ajută să îți crești afacerea
10. Ce spun clienții?

Ce trebuie să știi despre HubSpot

HubSpot este o platformă CRM cu produse axate pe marketing, vânzări, gestionarea conținutului și servicii pentru clienți. Construit de la zero ca un sistem unic, fiecare dintre diferitele Hub-uri se conectează la o singură bază de date, indiferent dacă folosești doar unul sau întreaga platformă. Pe măsură ce afacerea ta crește, HubSpot oferă o bază de date conectate pe care poți construi o experiență la scară largă, cu adevărat captivantă pentru clienți.

Ce trebuie să știi despre ActiveCampaign

ActiveCampaign este o platformă de automatizare a experienței clienților care ajută companiile să se conecteze și să interacționeze cu ei. Aceasta creează experiențe optimizate pentru clienți prin automatizarea multor procese de marketing, vânzări și asistență. ActiveCampaign oferă un singur produs, cu funcții suplimentare de vânzări și servicii de specialitate.

 

Conform unei cercetări efectuate de o terță parte, HubSpot este alegerea recomandată în rândul cumpărătorilor de software

 

HubSpot

ActiveCampaign

Net Promoter Score

15

1

% Highly Satisfied (9-10)

37%

33%

 

 

Marketing Automation

marketing-automation-hubspot-vs-activecampaign

Automatizarea marketingului este esențială pentru orice companie în curs de dezvoltare. Pe măsură ce te dezvolți, acțiunile pe care obișnuiai să le faci manual, cum ar fi trimiterea de e-mailuri de nurturing la o cadență regulată, nu mai sunt fezabile. Ai prea multe contacte de gestionat și prea multe alte sarcini care îți ocupă timpul. Automatizarea marketingului îți permite să continui să le oferi clienților tăi o experiență personalizată, permițându-ți să te concentrezi pe sarcinile esențiale.

Automatizarea marketingului oferită de ActiveCampaign îți permite să utilizezi un tool de drag and drop pentru a crea fluxuri de lucru de bază, pentru a automatiza sarcini precum e-mailurile, segmentarea și actualizările de contacte. ActiveCampaign are, de asemenea, o capacitate limitată de automatizare prin API. Cu toate acestea, ActiveCampaign conține mai puține opțiuni de activare a înscrierii automate a fluxurilor de lucru și are disponibilă o opțiune de integrare SMS, precum și una nativă. În plus, ActiveCampaign permite echipelor să vadă cum sunt conectate fluxurile de lucru, dar nu îți oferă capacitatea de a verifica dintr-o privire modul în care fluxurile de lucru se raportează la alte active, cum ar fi Listele și Proprietățile, așa cum face HubSpot.

Platforma de automatizare HubSpot merge dincolo de e-mail. Activarea unui e-mail în funcție de acțiunile pe care le fac contactele tale este doar vârful icebergului. Instrumentul de workflow HubSpot îți permite să gestionezi baza de date de contacte, să rotești lead-urile între membrii echipei de vânzări și chiar să creezi automat tichete de support. De asemenea, poți adăuga întârzieri și logică de condiționare la automatizare, ceea ce îți permite să îți personalizezi workflow-urile pentru a satisface nevoile exacte ale echipei tale. Platforma de automatizare de la HubSpot este menită să îți ajute întreaga afacere - nu doar marketingul prin e-mail.

 

 

HubSpot

ActiveCampaign

Simple Workflow Automation

Workflow optimization & Visualization

Workflow Contact Enrollment

Conditional if/then automation logic

Event Tracking

 

Automate lead management & segmentation

Automate the process of updating contact or company properties

Custom automations through API

Limitat

SMS Integration Options

9 opțiuni

1 opțiune

 

Raportare

Automatizarea puternică a marketingului este doar vârful aisbergului atunci când vine vorba de crearea unei experiențe a clientului de cea mai bună calitate. Pentru a avea cu adevărat succes, ai nevoie de informații despre ce funcționează și ce nu, astfel încât să îți poți ajusta strategia, să stabilești obiectivele în mod eficient și să identifici oportunități puternice de coaching pentru echipa ta.

Platforma CRM de la HubSpot reunește toate datele tale într-un singur loc pentru a te ajuta să răspunzi cu ușurință la întrebări cheie de afaceri și pentru a împuternici întreaga ta echipă, oferindu-le acces la datele de care au nevoie pentru a-și face treaba, fără a aștepta ajutorul unui analist sau a petrece ore întregi pe zi combinând datele în foi de calcul.

ActiveCampaign oferă, de asemenea, rapoarte disponibile imediat și un constructor de rapoarte personalizate. Cu toate acestea, vei fi nevoit să abordezi problemele legate de datele de bază. De asemenea, va trebui să iei în considerare modul în care diferitele tale surse de date se sincronizează, calendarul lor, acuratețea etc. Deoarece ActiveCampaign se concentrează pe mai puține funcții, va trebui să evaluezi ce surse de date suplimentare (dacă este cazul) să încorporezi.

Analizele de trafic web oferite de HubSpot conectează toate datele de trafic și de engagement de pe site-ul tău cu CRM-ul tău, transformând volumele de date în informații utile, care îți oferă o imagine completă a călătoriei clienților. Poți analiza mai în profunzime performanța paginilor web, a paginilor de destinație și a paginilor de blog în funcție de domeniu, limbă, țară și multe altele. În plus, poți vedea toate datele într-un singur loc centralizat, ceea ce îți permite să înțelegi mai ușor care sunt canalele cheie care conduc traficul către site-ul tău și dacă aceste lead-uri ajung să devină clienți.

Previziunile de vânzări îi ajută pe liderii de vânzări, care trebuie să înțeleagă în mod activ performanța echipei lor, să stabilească obiective și să își pregătească echipele în vederea atingerii acestora. 

Platforma CRM HubSpot facilitează introducerea datelor de către reprezentanții de vânzări și captează automat informații. Vei avea parte de previziuni puternice în Sales Hub, care te ajută să preiei controlul asupra procesului de luare a deciziilor.

Flexibilitate și Scalare

Păstrează și personalizează toate datele tale direct în HubSpot.

Multe companii utilizează date din afara HubSpot pentru a lua decizii sau se bazează pe date care nu pot fi încadrate în categoriile standard ale HubSpot (contacte, companii, oferte sau bilete). Obiectele personalizate îți vor oferi flexibilitatea de care ai nevoie pentru a importa, stoca și raporta aceste date. Poți denumi obiectul, îi poți determina proprietățile și poți decide cu ce alte obiecte ar trebui să fie asociat. Datele obiectelor personalizate arată, se simt și acționează la fel ca și obiectele standard din HubSpot, astfel încât nu există o perioadă de adaptare pentru echipa ta și nici aplicații noi pe care să le înțelegi - doar date mai bune și mai complete.

ActiveCampaign oferă, de asemenea, obiecte personalizate și instrumente pentru a ajuta sincronizarea acestor obiecte cu alte aplicații și surse de date. Aceste obiecte sunt constrânse în mai multe moduri importante și, prin urmare, obiectele personalizate nu pot fi utilizate pentru a crea segmente de liste, căutări avansate, conținut condiționat, obiective, ramificații de automatizare If/Else sau scoruri de lead-uri.

E-mail Marketing

Majoritatea celor care se ocupă de marketing știu că una dintre cele mai bune modalități de a atrage contactele este prin e-mail marketing. Nu numai că marketingul prin e-mail are un ROI ridicat - e-mailul generează 36 de dolari pentru fiecare dolar cheltuit, ceea ce reprezintă un ROI uimitor de 3.600% - dar, de asemenea, email marketing poate fi ușor de implementat, având în vedere instrumentele pe care le ai la dispoziție.

ActiveCampaign este, în primul rând, un instrument echipat pentru a te ajuta cu e-mail marketingul.  Vei putea să creezi formulare de abonare, conținut dinamic, segmentezi e-mailurile și faci teste split pentru a-ți mobiliza și fideliza contactele. Designerul de email drag-and-drop îți permite să configurezi campanii în câteva minute. În același timp, poți selecta dintre diverse template-uri sau poți începe de la zero pentru a-ți crea propriul design unic. ActiveCampaign oferă și alte canale în afară de e-mail marketing, dar configurația sa mai simplă este destinată întreprinderilor care intenționează să își extindă pachetul tehnologic de marketing cu alte aplicații. În plus, ActiveCampaign oferă mesaje pe site (mesaje pop-up specifice unui contact/organizație), SMS de analiză a percepției (native și pentru parteneri) și testare A/B/C/D/E a emailurilor.

HubSpot este pionierul metodologiei Inbound, oferind putere marketerului prin intermediul software-ului de marketing. De aici, HubSpot a creat cele mai bune instrumente din clasa sa, care te pot ajuta să îți împărtășești poveștile cu publicul tău. HubSpot oferă aceleași caracteristici de e-mail marketing ca și ActiveCampaign, și multe altele. Editorul de e-mail drag-and-drop este ușor de utilizat și oferă o varietate de template-uri pe care le poți personaliza pentru a răspunde nevoilor specifice ale brandului tău. De asemenea, te poți bucura de funcții de personalizare, cum ar fi timpi de trimitere inteligenți, teste A/B, segmentarea listelor și token-uri de personalizare care utilizează orice informații pe care le-ai colectat în CRM-ul gratuit HubSpot. Vei putea să raportezi toate e-mailurile tale folosind analiza e-mailurilor de la HubSpot, oferindu-ți date interne cu informații profunde despre performanța e-mailurilor tale de marketing. În cadrul instrumentului de analiză, pe lângă analizele specifice e-mailurilor, cum ar fi ratele de deschidere și de click, poți examina în detaliu e-mailurile pentru a vedea exact ce linkuri generează cele mai multe clickuri în comparație cu alte linkuri, fără a fi nevoie să folosești Google Analytics.

Adevărata putere a tool-ului de e-mail marketing de la HubSpot vine atunci când este combinat cu CRM și cu platforma de automatizare a marketingului. Cu HubSpot, poți crea campanii de e-mail inteligente care oferă fiecărui contact o experiență personalizată pe baza informațiilor pe care le-ai adunat în cadrul CRM. Având mai multe informații despre înregistrarea contactului în HubSpot, apar o mulțime de posibilități atunci când dorești să creezi e-mailuri personalizate pentru contactele tale sau să conectezi e-mailurile de nurturing la procesul de vânzare. Această capabilitate holistică, "all-in-one" din HubSpot este ceea ce îl separă de ActiveCampaign, deoarece nu va trebui să utilizezi mai multe instrumente pentru a rula și raporta campaniile de marketing.

Funcții de e-mail marketing

 

HubSpot

ActiveCampaign

Drag-and-drop email editor

Custom coded email templates

Ecommerce emails

Email personalization

A/B testing

Optimized for any device

Post-send email analytics

Comparative reports

Send 1-to-1 emails from the CRM

Dynamic/smart send times

Email Health Reporting

 

Holistic CRM personalization

 

 

Ads și Social Media

Marketerii se bazează pe rețelele sociale și pe reclame pentru a crește gradul de conștientizare a brandului, pentru a menține contactele active, pentru a genera lead-uri și multe altele. Este esențial să ai o platformă de marketing care să te ajute să urmărești conținutul și performanțele din social media, astfel încât să nu fii nevoit să treci de la un sistem la altul pentru a avea o imagine de ansamblu.

ActiveCampaign nu oferă un instrument social nativ. Așadar, nu poți posta sau raporta conținutul social media prin ActiveCampaign. Dacă dorești să creezi contacte pe baza lead ads de pe Facebook, ActiveCampaign a încheiat un parteneriat cu o terță parte pentru a oferi o punte de integrare. Poți adăuga sau elimina contacte din lista ta pe baza campaniilor de e-mail și a campaniilor publicitare.

Instrumentele HubSpot pentru social media și reclame îți oferă posibilitatea de a-ți gestiona conturile sociale și reclamele dintr-un singur loc. Astfel, poți să înțelegi care dintre contactele tale s-au implicat în anumite postări sau au făcut click pe un anunț. Abilitățile de targetare pe care acest lucru le deschide sunt enorme pentru marketerii care nu au timp să intersecteze datele din conturile sociale și CRM-ul lor.

Începe prin a-ți conecta toate conturile sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn și Twitter) la HubSpot. Programează postările pe fiecare rețea și raportează rapid succesul tău pe fiecare canal. De asemenea, poți să îți conectezi contul YouTube la HubSpot pentru a vedea cum se implică publicul în conținutul video. Cu ajutorul instrumentului de monitorizare socială, vei putea să urmărești tendințele specifice și cuvintele cheie care sunt importante pentru tine și pentru brandul tău și să răspunzi comentariilor direct din HubSpot.

Social Media și funcții de publicitate

 

 

HubSpot

ActiveCampaign

Conversations on website

Social publishing, monitoring, and reporting

 

Facebook/Instagram ads

Facebook ads through integrations only

Google search and display ads

 

LinkedIn ads

 

Advanced website audiences

 

Contact list audiences

Syncing limited

Facebook lookalike audiences

Ads ROI reporting across attribution

 

Messenger conversations

SEO Recommendations and Optimizations

 

 

Vânzări și CRM

O casă fără fundație este o rețetă pentru dezastru; la fel și marketingul și vânzările fără un CRM. Un CRM îți permite să urmărești contactele pe parcursul întregului proces de vânzare, pentru a te asigura că folosești cele mai bune practici. Capacitatea de a avea toate informațiile despre contactele tale într-un singur loc este, de asemenea, ideală pentru echipele care sunt foarte colaborative. De exemplu: un reprezentant de vânzări vede că un contact a răspuns recent la un e-mail de marketing și a completat un formular. Dacă echipa de marketing sau automatizarea nu l-a notificat niciodată pe reprezentantul de vânzări, atunci acesta nu ar fi știut despre existența unui potențial lead. Acesta este motivul pentru care un CRM este fundația care te poate ajuta să îți crești afacerea printr-o comunicare mai bună între echipe.

CRM-ul ActiveCampaign facilitează centralizarea datelor de contact pentru a efectua acțiuni precum notificarea echipei de vânzări, actualizarea ofertelor, crearea de sarcini și stimularea automată a potențialilor clienți. De asemenea, prin ActiveCampaign poți să segmentezi contactele în funcție de datele pe care le-ai colectat, cum ar fi interacțiunile din campanii, datele sociale sau activitatea de pe site. Folosind înregistrarea unui contact, poți revizui istoricul acestuia.

Puterea HubSpot provine din cadrul coerent care stă la baza unei platforme CRM, indiferent de Hub-ul (Hub-urile) de care ai nevoie. CRM-ul avansat oferă un control extrem de granular asupra contactelor tale și a modului în care le gestionezi. Creează câte proprietăți personalizate ai nevoie și folosește valorile acestor proprietăți pentru a crea liste segmentate, care pot fi folosite în cadrul campaniilor tale de marketing. În cadrul unei înregistrări de contact, poți vizualiza fiecare punct de contact pe care l-ai avut cu contactul respectiv, de la e-mailuri de marketing, e-mailuri individuale, apeluri de vânzare, până la bilete de service. De asemenea, poți obține detalii personalizate ale contactelor tale, cum ar fi informațiile de contact și vizualizările paginilor web. Toate aceste interacțiuni pot fi folosite pentru a segmenta contactele și pentru a ajunge la clienții. De asemenea, poți restricționa cine vede contactele prin utilizarea permisiunilor de echipă, ceea ce este valoros pentru echipele cu birouri regionale sau care se ocupă de diferite tipuri de afaceri. Pe lângă aceste caracteristici, interfața CRM este ușor de navigat și este ușor de utilizat de către toți utilizatori.

HubSpot te ajută să îți crești afacerea

HubSpot este mult mai mult decât automatizarea e-mailurilor și a marketingului. Cu chat live, un CMS gestionat, instrumente SEO, instrumente de social media și de publicitate și multe altele, HubSpot are tot ce ai nevoie pentru a-ți începe strategia de marketing.

 

HubSpot

ActiveCampaign

Live chat tools

Advanced Programmable bots

 

Unified email & chat inbox

Blog

 

CMS tools

 

SEO tools

 

Video hosting and management

 

Hierarchical teams

 

Meeting booking tool

Lead scoring

Limited

Automated sales sequences

Deals only

Ticket & deal automation

 

Sales playbooks

 

Knowledge base tools

 

Customer feedback tools

 

Help desk tools

 

Academy and educational lessons

Limited

Onboarding and consulting services

Limited

 

Ce spun clienții?

HubSpot este un lider pentru întreprinderi de toate dimensiunile din mai multe categorii și a primit aprecieri speciale pentru ușurința de utilizare, relațiile de afaceri și impulsul companiei.

badge-active-campaign


HubSpot este un software puternic prin care poți să îți dezvolți afacerea, indiferent de dimensiune sau domeniu. Iată câțiva dintre clienții noștri care au ales HubSpot pentru dezvoltarea afacerii lor:

 

Află mai multe despre cum te putem ajuta să folosești HubSpot la potențialul său maxim!

Îți dorești să obții mai multe venituri, să scalezi afacerea într-un mod sustenabil, centrat pe consumatorul final? Află cum te putem ajuta!

Descarcă studiul