1. Piata de Inbound Marketing este in crestere
- 60% din companii folosesc strategii de inbound marketing
- 34% din bugetul de marketing este alocat inbound marketing-ului (cu 11% mai mult decat strategiile de outbound precum direct mail, bannere, etc)
- 48% din oamenii de marketing doresc sa isi extinda bugetul de inbound marketing
2. Inbound Marketing-ul genereaza ROI, aducand lead-uri mai multe, mai ieftine si mai calificate
- leadurile obtinute prin inbound marketingul sunt cu 54% mai multe decat cele obtinute prin metode de outbound marketing
- 82% din oamenii de marketing care fac blogging pentru companiile lor, confirma un ROI pozitiv
- In SUA, specialistii de inbound marketing cu un buget de peste 25k/an economisesc 13% in costul per lead, fata de tacticile de outbound
3. Marketingul traditional dispare
- 70% din directorii de marketing considera ca publicitatea traditionala a devenit mai putin importanta in ultimul an
4. Trebuie sa definim mai bine ce inseamna inbound marketing-ul si cum sa ii masuram rezultatele
- 19% din oamenii de decizie nu sunt siguri daca sa isi califice activitatiile de marketing ca fiind de inbound marketing
- 34% din acestia nu pot sau nu stiu sa isi masoare ROI-ul generat de inbound marketing
5. Inbound marketing-ul reuseste sa atinga o audienta digitala fragmentata si sa faca marketing-ul profitabil
-
companiile cu peste 200 de angajati care stabilesc obiective scrise intre departamentul de marketing si vanzari au observat o economie de 195 $/client
- rata de conversie obtinuta din tacticile de inbound este dubla fata de tacticile traditionale (6% versus 12%). Rate medie de conversie inregistrata este de 10%
- testarea eforturilor de inbound marketing aduce un ROI cu 75% mai ridicat/li>
6. Inbound Marketing-ul a schimbat felul in care oamenii de marketing is planifica activitatile iar automatizarea ii ajuta sa lucreze mai eficient
- inbound marketing-ul necesita mai multa munca la inceput dar genereaza mai multe rezultate decat o echipa de vanzari care alearga dupa lead-uri necalificate care convertesc cu o rata de 2%
7. Inbound marketing-ul nu este un canal sau o tehnologie, este o strategie
- nu este suficent sa faci niste campanii de inbound marketing; specialistii care au succes isi dedica un volum mare de timp si dedicare. Pentur a avea succe sin inbound marketing este envoie de o schimbare strategica a intregii filosofii de marketing
- odata obtinute, rezultate sunt vizibile: 82% din companiile care folosesc blogu-ul pentru a comunica cu potentialii clienti au obtinut cel putin 1 client
8. Este un moment oportun sa fii client
- Odata cu filosofia de inbound marketing vorbim si despre companiile customer-centric
- 50% din oamenii de marketing indica ca focusul lor principal in 2014 va fi trecerea catre un sistem customer-centric si 25% isi vor concentra eforturile de marketing pentru atingerea audientei potrivite
9. Este un moment oportun sa devii specialist in inbound marketing
- 51% din echipele de inbound marketing sunt alcatuite din mai putin de 6 oameni iar managementul va urmari largirea echipei in 2014
- specialistii in inbound marketing sunt cu 125% mai cautati decat specialistii in metodele traditionale de marketing
10. Continutul este critic dar nu este singura componenta de inbound marketing
- doar 18% din oamneii de marketign sunt preocupati de dezvoltarea continutului de calitate
- generarea si convertirea lead-urilor este o prioritate mult mai mare a oamenilor de marketing
- continutul trebuie cuplat cu contextul; acest lucru aduce cu adevarat valoare in inbound marketing
* Aceste date sunt extrase din studiul realizat de Hubspot "2013 State of Marketing Report " care a avut la baza 3300 de respondenti din intreaga lume
Intrebare: Care punct te-a surprins cel ma mult?