leopharma.jpg

LEO Pharma si Beans United lanseaza QualityCare™

Publicat de: Andreea Moisa

1 Iul 2016

Agentia Beans United, impreuna cu grupul farmaceutic LEO Pharma lanseaza psoriasis.qualitycare.ro, o platforma educationala pentru bolnavii de psoriazis, dezvoltata in spiritul filosofiei de inbound marketing.

imagine comuinicat (2)

Statisticile Societatii Romane de Dermatologie au aratat ca in tara noastra exista peste 400.000 de persoane care sufera de psoriazis si inca aproape pe atat sunt nediagnosticati. Suferinta pacientului nu se limiteaza doar la nivelul fizic, psoriazisul fiind adesea asociat cu lipsa increderii in sine, izolarea si alte sentimente negative fata de propria persoana.

Platforma QualityCare™ se adreseaza atat persoanelor care sufera de psoriazis cat si familiilor si apropiatilor lor. Prin intermediul serviciilor gratuite QualityCare™, acestia au acces la un amplu continut educativ cu privire la simptomele si manifestarile psoriazisului, precum si la modul in care pot face fata provocarilor zilnice.

Obiectivul QualityCare™ este de a ajuta fiecare persoana interesata, sa inteleaga mai bine boala, sa o controleze, sa-si recapete increderea in sine si sa se simta mai bine in pielea sa.

"In cadrul Leo Pharma am dezvoltat acest serviciu de asistenta, gratuit si confidential deoarece ne dorim ca persoanele afectate de psoriazis si cei apropiati lor sa inteleaga cat mai bine aceasta afectiune cu toate provocarile pe care ea le ridica. QualityCare™ este alaturi de toti cei care au nevoie de sprijin pentru a trece mai usor peste efectele bolii si vine in intampinarea lor cu o serie de metode si sfaturi practice care speram sa ii ajute sa redescopere linistea si puterea de a gandi pozitiv.", spune Dr. Madalina Kirberg (Marketing Manager Dermatologie la LEO Pharma).

"Am lucrat mai bine de un an impreuna cu Leo Pharma pentru lansarea QualityCare™ si suntem bucurosi ca am putut crea un program unic in Romania, care vine in sprijinul unui segment important al populatiei care sufera de aceasta boala in tacere. QualityCare™ reprezinta un bun exemplu de punere in practica a filosofiei de inbound marketing", a afirmat Andreea Moisa (Managing Director - Beans United).

Intregul articol publicat de IQads este disponibil aici.

Descarcă studiul