Content Marketing la nivel international. Beans United Bucuresti

Content Marketing la nivel internațional. Cum a fost la conferința WeContent 2019?

Publicat de: Iulia Pardău

13 Nov 2019

Săptămâna trecută a fost una intens dedicată evenimentelor și conferințelor despre digital marketing, e-commerce și content marketing. Am început cu participarea la GPeC pe 4 și 5 noiembrie și am încheiat cu WeContent 2019, pe 7 și 8 noiembrie.

Anul acesta am fost parteneri susținători ai WeContent și ne-am bucurat să colaborăm cu aceștia la lansarea Studiului de piață: Content Marketingul în România 2019.

Echipa Beans United a creat acest ebook și a evidențiat trendurile din content în 2019, previziuni sau bugete pentru 2020 și industriile din România care sunt mai active decât altele în crearea de conținut original prin intermediul agențiilor colaboratoare sau a echipelor proprii.

Am intervievat oameni cheie din departamentele de marketing ale companiilor și din echipele de creație și am structurat un calup de informații valoroase sub forma unui Ebook care reprezintă un ”milestone” valoros pentru orice persoană interesată despre cum se creează, implementează și măsoară conțintul pentru diverse campanii.

Descarcă studiul, dacă te interesează să afli mai multe detalii despre:

● Cele mai populare surse de inspirație pentru crearea de conținut
● Top platforme de Social Media
● Provocările din Content Marketing
● KPIs pentru măsurarea eficienței conținutului
● Top tactici de strategie de conținut

Revenind la WeContent 2019, am fost foarte încântați să descoperim noi perspective și viziuni despre crearea conținut la nivel internațional. Viitorul va fi despre construirea încrederii prin campanii relevante, mai puțin axate doar pe vânzarea propriu-zisă și centrate în jurul comunităților și noilor tehnologii.

BeansUnited_Bucuresti_partener-Wecontent2019

Ziua 1 a fost o zi plină de conferințe interesante în care experți în content marketing și ne-au împărtășit povești, informații și insight-uri din meseria pe care o practică zilnic.  Speakerii au acoperit teme diverse, de la partea de promovare online și SEO până la tendințele și viitorul Content Marketingului.

BeansUnited_Bucuresti_wecontent2019-content-marketing-3

Am extras câteva idei pentru cititorii blogului Beans United:

● Contentul viitorului va fi bazat în special pe video
● Zona de virtual reality va deveni din ce în ce mai prezentă în materialele puse la dispoziția clientului
● Pe primul loc se află întotdeauna clientul și nevoile acestuia
● Consumatorul nu este interesat de un produs anume, ci de nevoia pe care produsul i-o poate satisface

Ziua a 2-a a fost dedicată workshop-urilor practice. Noi l-am urmărit pe Jon Wuebben, CEO @Content Launch, care ne-a explicat pe larg conceptul de Prosumer = Producer meets the Consumer și care este circuitul contentului în online:

Strategie și Planificare> Creație > Marketing și Distribuție > Management & Curation

Jon Wuebben ne-a povestit și despre tendința principală a contentului în viitor: Virtual Reality Content Marketing. Acest lucru ar însemna să creăm strategii de VR prin care să introducem potențialul consumator în universul produsului/brandului.

BeansUnited_Bucuresti_wecontent2019-content-marketing-2

Oamenii vor cumpăra experiențe noi, povești noi, servicii care adaugă valoare și în general, lucruri care îi ajută să fie mai fericiți.

Important pentru marketeri este să aibă și propriul ”stack” de tool-uri Martech care să conțină platforme dedicate separat pentru Social Media, Sales/CRM, Advertising, Analytics, Content/Email.

Cam atât de la WeContent 2019, așteptăm cu interes următoarea ediție. Ne vedem anul viitor și între timp urmărim cu o curiozitate ridicată evoluția contentului și în marketingul autohton.

Beans United - prima agenție de Inbound Marketing din România

Agenția Beans United a fost înființată în 2014 de Andreea Moisa, care și-a dorit să aducă pe piața românească un nou tip de marketing, unul mai puțin intruziv, orientat către client și bazat pe conținut diversificat și personalizat: inbound marketing.

Pentru asta, Andreea a dezvoltat încă de la început un parteneriat cu cei de la Hubspot, creatorii inbound marketingului, iar rezultatele nu au întârziat să se vadă. Prin muncă susținută, creativitate și înțelegere a nevoilor clienților săi, Beans United București a devenit un nume important în industrie, stând astăzi în spatele campaniilor pentru unele dintre cele mai cunoscute companii din România. 

Descarcă studiul

Categorii:
Content Marketing