Programul de inbound marketing

În ultimii 5 ani am dezvoltat un program unic, care are la bază metodologia de inbound marketing creată de Hubspot și adaptată de noi în funcție de provocările pieței locale și a experienței cu industrii diverse.

 
 

Cum lucrăm

Programul de inbound marketing combină know how-ul cu tehnologia. Implementăm astfel metodologia de inbound cu ajutorul platformei Hubspot Marketing Automation și Hubspot Sales.

Procesul nostru are la bază construirea unui mecanism de generare de lead-uri pentru echipa de vânzări.

Strategie și Set-up

Pentru că totul pornește de la identificarea consumatorului potrivit și de la problemele și interesele acestuia, prima acțiune din procesul nostru este conturarea profilului de Buyer Persona, pe 3 niveluri: discuții cu echipa voastră, cercetare calitativă prin interviuri cu clienții, cercetare cantitativă prin chestionare.

Odata definit Buyerul, realizăm strategia de conținut (Content Mapping), optimizăm siteul pentru generarea de leaduri, identificăm canalele și acțiunile de promovare cele mai potrivite, setăm platforma Hubspot, și facem training cu echipele de marketing și vânzări.

Sprinturi Lunare și Trimestriale

Planificăm și implementăm campanii trimestriale de inbound marketing, menite să atragă Buyerii potriviți, să-i convertească în leaduri informaționale (care descarcă un ebook, se înscriu la un webinar, la blog, etc) și să avanseze leadurile prin nurturing până devin pregătite să poarte o conversație de vânzări (prin scoring, chatbot, oferte de consultanța și de vânzări, etc).

Competențe

  • CONTENT MARKETING
  • SOCIAL MEDIA
  • SEO
  • MARKETING AUTOMATION
  • COS DEVELOPMENT
  • GROWTH DRIVEN DESIGN
  • EMAIL MARKETING
  • PPC
  • CONVERSION OPTIMIZATION
  • INTEGRARI HUBSPOT VIA API

Ce rezultate poți obține

Prin implementarea programului de inbound marketing, companiile cu care lucrăm au înregistrat creșteri semnificative. Am dezvoltat astfel o colaborare de lungă durată,
82% din acestea continuând să lucreze cu echipa
noastră pe termen lung, de peste 3 ani.

2.1x

Mai multe vizite

2.5x

Mai multe leaduri

Cât costă

Pentru fiecare cont lucrează o echipă de specialiști, cu următoarele roluri: Inbound Consultant, Content Marketer, Web Designer, SEO specialist, PPC specialist. Fee-ul lunar este echivalentul unui marketer senior, între 1500 - 3000 E/lună.

Tariful final pentru programul de inbound marketing poate fi stabilit în funcție de obiective și de volumul de muncă necesar pentru a ajunge la acele rezultate. Construirea unui mecanism de generare de leaduri poate părea laborios, însă este cea mai buna modalitate pentru a construi un flux continuu de leaduri, care să nu fie dependent de campanii punctuale și de anunțuri plătite. Rezultatele acestui mecanism se vor vedea lună de lună, an de an.

Mai mult, spre deosebire de alte agenții, nu te vom obliga prin contract să stai alături de noi un an de zile. Daca ești clientul potrivit pentru noi, suntem convinși că vom avea o colaborare îndelungată. De aceea, avem doar o notificare de 30 de zile pentru încheierea colaborării.

Rezultatele obținute vor fi cu mult mai mari decât suma investită.

Vrei să afli mai multe despre pachetele și serviciile noastre?

CERE OFERTA