Am dezvoltat un program unic, care are la bază metodologia de inbound marketing creată de HubSpot și adaptată de noi în funcție de provocările pieței locale și a experienței cu industrii diverse.
CERE OFERTAProgramul de inbound marketing combină know how-ul cu tehnologia. Implementăm astfel metodologia de inbound cu ajutorul platformei HubSpot Marketing Automation și Hubspot CRM.
Procesul nostru are la bază construirea unui mecanism de generare de lead-uri pentru echipa de vânzări, utilizând tactici dedicate pentru fiecare etapă din Buyer's Journey: Attract, Convert, Close, Delight.
Pentru că totul pornește de la identificarea consumatorului potrivit și de la problemele și interesele acestuia, prima acțiune din procesul nostru este conturarea profilului de Buyer Persona, pe 3 niveluri: discuții cu echipa voastră, cercetare calitativă prin interviuri cu clienții, cercetare cantitativă prin chestionare.
Odata definit Buyerul, realizăm strategia de conținut (Content Mapping), optimizăm siteul pentru generarea de leaduri, identificăm canalele și acțiunile de promovare cele mai potrivite, setăm platforma HubSpot, și facem training cu echipele de marketing și vânzări.
Planificăm și implementăm campanii trimestriale de inbound marketing, menite să atragă Buyerii potriviți, să-i convertească în leaduri informaționale (care descarcă un ebook, se înscriu la un webinar, la blog, etc) și să avanseze leadurile prin Lead Nurturing, Paid ads (Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads, Reddit Ads, Tik Tok Ads, Programmatic) și Lead scoring până devin pregătite să poarte o conversație de vânzări.
Prin implementarea programului de inbound marketing, companiile cu care lucrăm au înregistrat creșteri semnificative. Am dezvoltat astfel o colaborare de lungă durată,
82% din acestea continuând să lucreze cu echipa
noastră pe termen lung, de peste 3 ani.
Mai multe vizite
Mai multe leaduri
Pentru fiecare cont lucrează o echipă de specialiști, cu următoarele roluri: Inbound Consultant, Content Marketer, Web Designer, SEO specialist, PPC specialist. Fee-ul lunar este echivalentul unui marketer senior.
Tariful final pentru programul de inbound marketing poate fi stabilit în funcție de obiective și de volumul de muncă necesar pentru a ajunge la acele rezultate. Construirea unui mecanism de generare de leaduri poate părea laborios, însă este cea mai buna modalitate pentru a construi un flux continuu de leaduri, care să nu fie dependent de campanii punctuale și de anunțuri plătite. Rezultatele acestui mecanism se vor vedea lună de lună, an de an.
Mai mult, spre deosebire de alte agenții, nu te vom obliga prin contract să stai alături de noi un an de zile. Daca ești clientul potrivit pentru noi, suntem convinși că vom avea o colaborare îndelungată. De aceea, avem doar o notificare de 30 de zile pentru încheierea colaborării.
Vrei să afli mai multe despre pachetele și serviciile noastre?
CERE OFERTA© Beans United - Agentie de Inbound Marketing - partener Hubspot Romania