header-olx-hr-house-beans

Beans United lansează HR House by OLX - un proiect 100% inbound

Publicat de: Andreea Moisa

11 Iul 2019

iqads-beans-olx

Se spune că orice persoană ce inaugurează o casă nouă trebuie să fie și o gazdă desăvârșită, care să organizeze tururi ale locuinței pentru invitații interesați, povestindu-le cum a mers construcția și ce ascunde fiecare încăpere.

Prin urmare, Beans United și OLX vă invită cu mult entuziasm în HR House, locul în care managerii și specialiștii în Resurse Umane pot găsi cele mai interesante insighturi din piața forței de muncă, analize ale tendințelor în recrutare și informații utile din zona procedurilor HR.

Proiectul s-a născut din colaborarea agenției noastre cu OLX România, unul dintre cele mai importante site-uri de anunțuri din țară. Lansat de curând și pe zona de recrutare, OLX și-a dorit să pună cât mai mult accentul pe conținut și să atragă prin tehnici de inbound marketing persoanele potrivite - iar aici am intrat noi în scenă.

Primul pas a constat în lansarea hub-ului educativ HR House by OLX și a unei campanii adresate specialiștilor de resurse umane din zona HoReCa, ce debutează cu Ghidul de recrutare în HORECA - un e-book care tratează toate subiectele asociate cu atragerea și păstarea personalului din hoteluri, restaurante și cluburi, de la statistici și metode noi de recrutare, până la tactici de motivare a angajaților sezonieri.

New call-to-action

“HR House by OLX aduce un concept nou în România: o comunitate a angajatorilor blue-collar, un loc de întâlnire pentru specialiștii care vor să fie la curent cu trendurile din piață și să primească regulat date actuale, de real interes. Campaniile asociate sunt și ele relevante, venind cu conținut de înaltă calitate, centrat pe provocările cu care se confruntă zi de zi oamenii din HR.”, spune Andreea Moisa, Managing Director la Beans United.

Ca întotdeauna, și pentru campaniile OLX avem planuri mari, pe care abia așteptăm să le punem în practică. Fiecare inițiativă este sprijinită de cele mai bune instrumente de inbound marketing, puse la dispoziție de platforma de marketing automation HubSpot:

  • Smart CTA’s - Fiecare vizitator al site-ului are traseul său. În timp ce unele persoane au descărcat deja conținut sau și-au înscris numele în baza de date, altele accesează informația pentru prima dată. Din acest motiv, HubSpot ne ajută să conducem vizitatorii către pasul firesc, care se potrivește cel mai bine momentului în care se află în călătoria spre achiziția produsului. Un call to action flexibil se adaptează persoanei care vizualizează conținutul, astfel încât să îi ofere mai departe informații relevante.
  • Conținut personalizat - Cu ajutorul acestei funcții, putem afișa mesajele potrivite vizitatorilor blogului sau celor care primesc e-mailurile ce fac parte din campanie. În acest fel, campaniile își ating scopul și se adaptează perfect publicului țintă, având rezultate cu 178% mai bune față de conținutul trimis în masă.i.

“E un proiect de amploare, în care ne-am implicat cu mult entuziasm și de la care avem așteptări mari. Suntem convinși că va avea un impact pozitiv asupra specialiștilor care se ocupă de recrutare, oferindu-le o sursă de încredere din care să afle noutăți din domeniu și să-și extragă idei inovatoare.”, spune colega noastră, Andreea Gheorghiu, Head of Inbound Marketing Consultant. 

Îi dăm dreptate și vă invităm să stați cu ochii pe campaniile Beans United & OLX România, care nu doar că vor crește și mai mult numărul celor care recrutează prin OLX Locuri de Muncă, dar vor oferi conținut de înaltă calitate din sfera resurselor umane, făcând din HR House locul de întâlnire favorit al specialiștior HR.

Click me

Descarcă studiul