In luna septembrie a fost lansat noul studiu de piata pentru 2014 : “The state of inbound marketing”. Acesta este al 6-lea studiu realizat de Hubspot pentru a intelege nivelul de raspandire a filosofie de inbound marketing la nivel mondial.
In acest an, au fost intervievati 3570 de oameni, atat manageri cat si oameni de marketing si vanzari din diverse industrii.
Cele mai importante 6 lucruri pe care le-am aflat :
- Inbound marketingul genereaza ROi iar ROI-ul duce la cresterea bugetelor. Directorii de marketing care masoara ROI-ul au de 12 ori mai multe sanse sa obtina o crestere a acestuia
2. Factorul principal in cresterea bugetelor pentru inbound marketing este succesul generat de tactici de inbound marketing folosite in trecut
3. Bloggingul este tactica nr 1 folosita in inbound marketing pentru generarea unui ROI pozitiv
4. Cea mai mare preocupare este generarea de leaduri/contacte atat pentru management cat si pentru echipa
5. Oamenii de marketing graviteaza catre canale de inbound, in timp ce oamneii de vanzari sunt inca foarte implicati in tactici de outbound
6. Inbound Marketingul este practicat puternic si in Europa, nu doar in State, iar preocuparea de a genera mai multe leaduri este chiar mai ridicata
Raportul de 54 de pagini rezultat din studiu poate fi accesat in siteul dedicat la adresa https://research.hubspot.com/reports/the-state-of-inbound-2014