Fie ca doresti sa cresti numarul de lead-uri prin promovarea unei oferte de continut sau sa strangi participanti la un viitor eveniment, pentru a atinge obiectivele dorite este recomandat sa creezi o pagina distincta unde sa fie prezentata oferta impreuna cu un formular si un call-to-action relevant pentru a spori conversia.
Te poti raporta la un landing page ca la un reprezentant de vanzari online al companiei tale disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, responsabil de promovarea ofertelor si de colectarea informatiilor despre potentialii clienti.
Mai jos ti-am pregatit 10 modele de landing page-uri bine optimizate care sper sa te inspire in crearea propriilor tale pagini de oferta.
Primele 5 modele sunt preluate de la firme internationale, iar urmatoarele 5 apartin clientilor nostri.
1. InboundEmotion
O agentie partener HubSpot din Spania a implementat un landing page foarte friendly si smart. Mana care apare in design-ul copertii de ebook se regaseste si in design-ul paginii de oferta si are rolul de a directiona utilizatorul sa completeze formularul si sa distribuie materialul pe retelele sociale.
2. Op Ed Marketing
Agentia Op Ed Marketing a realizat un landing page foarte simplu si de efect. Imaginea vorbeste de la sine, se folosesc bullet point-uri in descrierea succinta a ofertei si un formular simplu. Parca te-ar tenta sa afli mai multe informatii de la o companie cu un asa landing page, nu?
3. Square
Pe cat de simplist pare acest landing page pe atat de eficient este. Daca doresti sa implementezi un astfel de design, alege o poza profesionala cu produsul tau, plaseaz-o pe fundal si amplaseaza formularul impreuna cu cele mai relevante beneficii. Important este sa pastrezi design-ul simplu si sa ai toate elementele care compun un landing page bine optimizat.
4. Sales Force
Poza si mesajul acestei pagini descriu foarte bine produsul. SalesForce foloseste o descriere scurta la final si un formular bine pus in evidenta pentru a colecta toate datele relevante despre vizitatorii interesati de un demo.
5. HubSpot
Nu puteau lipsi din aceste exemple si partenerii nostri de la HubSpot.
Prin maniera lor specifica, au creat si de aceasta data un landing page simplist, utilizand imaginea ofertei de continut si bifand toate bunele practici care asigura o rata de conversie ridicata.
6. IDEA Bank
Clientii nostri de la IDEA Bank nu se dezic si au adoptat acelasi stil fresh atat pe site cat si in design-ul landing page-ului.
Avantajele descrise au impact vizual puternic. Au optat pentru un formular care contine doar campurile necesare, ceea ce a dus la o crestere foarte buna a ratei de conversie.
7. Sigla si Lozinca
Divizia de branding a companiei Brandtailors, specializata in servicii de branding destinate Start-up-urilor si IMM-urilor, a optat pentru un landing page foarte bine optimizat. Oferta este promovata printr-o descriere succinta in care se promoveaza beneficiile ofertei, in mijlocul paginii apare imaginea reprezentativa a ebook-ului, iar in partea dreapta se afla un formular inteligent, care imparte lead-urile in cele 4 profile de Buyer Personas, in functie de raspunsurile oferite la intrebarea "Despre mine".
Datorita faptului ca s-au respectat toate sfaturile pentru crearea unui landing page performant, aceasta pagina a obtinut o rata de conversie de 27.4%
Clientii nostri de la SEOmonitor au ales un model simplu de landing page dar potrivit cu identitatea de brand. Aceasta pagina promoveaza oferta de Trial al produsului iar in descriere se regasesc toate detaliile si beneficiile produsului. Elementele esentiale sunt acentuate cu ajutorul bullet point-urilor si frazelor bolduite in jurul unei imagini reprezentative pentru oferta.
9. Synergizer
Iata si un exemplu de landing page pentru o diagnoza gratuita. Pentru clientul Synergizer am optat pentru un titlu care sa descrie clar si concis oferta, in subtitlu am ales un citat cunoscut iar in textul de descriere am promovat beneficiile ofertei. Am folosit un formular mult mai simplu, deoarece aceasta pagina era vizualizata doar de contactele existente.
10. Beans United
Chiar daca punem mereu campaniile clientilor nostri pe primul loc, cand vine vorba de landing page citatul “Nici cizmar cu ghete bune, nici croitor cu haine noi” nu se aplica si in cazul nostru, ci dimpotriva, dorim sa fim un exemplu de urmat. In imaginea de mai jos gasesti aplicate toate sfaturile pe care trebuie sa le urmezi pentru a avea un landing page de nota 10.
Si pentru ca tot suntem la capitolul cifre, acest landing page a obtinut pana acum o rata de conversie de 40.3%.
Tu ce rata de conversie obtii in general?
Pentru a putea beneficia de o rata de conversie mai mare iti recomandam sa parcurgi ghidul pentru un Landing Page Performant. Aici vei gasi toate sfaturile necesare care te vor ajuta sa-ti optimizezi paginile de landing.
In plus, pentru ca experienta ne recomanda si landing page-urile create de noi obtin intre 25% si 40% rata de conversie, iti propunem o auditare gratuita prin care te vom ajuta sa iti cresti numarul lead-urilor.