Slide background

Prin inbound marketing iti intampini publicul tinta in momentul in care acesta este pregatit sa interactioneze cu produsele si serviciile tale.

Inbound Marketing

Inbound Marketing este o filosofie relativ recenta, care atrage consumatorii prin crearea si difuzarea unui continut remarcabil cu ajutorul siteului, blogului, canalelor de social media.

Inbound Marketing-ul este opus tacticilor intruzive care coplesesc clientii cu mesaje publicitare, tactici numite outbound marketing (reclame tv, radio, online display, cald calling etc).

Aceasta filosofie are la baza crearea unui continut informativ si educational remarcabil pe care clientii il vor “consuma” cu placere, ceea ce va ajuta brand-ul sa isi creeze o imagine de leader in domeniu si sa construiasca o comunitate de ambasadori din vizitatorii si clientii obtinuti.

Pentru a descoperi acest continut remarcabil, Inbound Marketing-ul foloseste tactici precum seo, sem, social media, content strategy. Acestea sunt metode organice si naturale prin care continutul creat ajunge la cei care au nevoie de el.

Inbound Marketing-ul rezolva astfel o nevoie existenta, fara a incerca in mod intruziv sa creeze nevoia prin advertising.

Odata ajunsi pe site prin tacticile mentionate mai sus, siteul trebuie sa fie optimizat si pregatit pentru generarea de lead-uri. Acest lucru se realizeaza prin crearea de oferte, landing page-uri, butoane de tip call to action.

Cu ajutorul tacticilor de lead nurturing precum email marketing, lead-urile obtinute pot fi atrase mai departe catre momentul decizional si cumparare, moment in care vor deveni clienti. Acesta nu este finalul procesului, Inbound Marketing-ul este o filosofie prin care marketingul se transforma in ceva mai mult decat un mijloc de crestere a vanzarilor, devine o interactiune sociala si emotionala.

Inbound marketing-ul creeaza astfel relatii de durata cu clientii, transformand statutul de client in ambasador al bandului.

Inbound marketing-ul nu este doar o schimbare adusa procesului de marketing ci o filosofie care se aplica la nivelul intregului business, in felul in care este vazut procesul de vanzare si customer service.

Ti se pare complicat ?

Ghidul complet de inbound marketing

Echipa
Beans United